کد خبر: ۲۹۷۷۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
خبرآنلاين/ مهاجم تيم ملي مي گويد دوست دارد تا آخر فصل بازي هاي خوبي براي الوکره انجام بدهد و نقشي کليدي در اين تيم داشته باشد.
رضا قوچان‌نژاد و چالشي جديد. او حالا براي نگه داشتن يک تيم مي‌جنگد. اگر مأموريت رضا يک روز اين بود که گل بزند و ايران را به جام‌جهاني‌ ببرد، حالا در تيم باشگاهي‌‌اش يک مأموريت جديد دارد‌؛ گل بزند و عامل بقاي الوکره در ليگ ستارگان قطر شود. اين تيم تا قبل از حضور رضا با مشکلي اساسي روبه‌رو بود و حالا قصد دارد با «گلزني»‌هاي ستاره ايراني، ناکامي‌‌اش را جبران کند. گوچي که چند روز به خاطر مشغله‌هاي فراوان در دسترس نبود، سرانجام پس از بازي با الشحانيه که با شکست يک بر صفر تيمش همراه بود، گفت‌وگوي کوتاهي با خبرورزشي انجام داد.
آقاي قوچان‌نژاد، از شما خبري نبود تا اينکه به الوکره قطر پيوستيد. اين چند روز خيلي درگير بوديد، درست است؟
بله، واقعاً روزهاي شلوغي داشتم. مشغول مذاکره با باشگاه بودم و تا قراردادم را ببندم، درست و حسابي استراحت نکردم. به جرأت مي‌گويم سه شب درست و حسابي نخوابيدم و خيلي درگير کارهايم بود ولي دوست دارم از اين به بعد آرامش داشته باشم و تمام تمرکزم را روي تمرينات و بازي‌هاي پيش روي تيم بگذارم.
خيلي زود هم براي الوکره به ميدان رفتيد. با اينکه زياد کنار تيم تمرين نکرده بوديد ولي در بازي الشحانيه به ميدان رفتيد.
بله، من يک جلسه با تيم تمرين کردم و در بازي الشحانيه مربي تصميم گرفت که از من استفاده کند. البته از دقيقه 76 به ميدان رفتم و زياد در زمين بازي نبودم. ان‌شاءا... از بازي‌هاي بعدي شانس بيشتري داشته باشم و بتوانم براي تيم مفيد کار کنم. ولي طبيعي بود که در شروع به من فرصت کمي بدهند.
البته بازي را يک بر صفر باختيد‌؛ آن هم در زمين خودتان. در واقع شما مقابل پولادي و شجاعي بازنده بوديد.
فوتبال برد و باخت دارد و اين چيزها طبيعي است. ولي ما تيم خوبي در اختيار داريم و با توجه به عملکردي که مقابل الشحانيه داشتيم نمي‌دانم چرا تيم اينجاي جدول است. کمي در گلزني مشکل داريم. اگر تيم از موقعيت‌هايش به خوبي استفاده کند، مي‌تواند از قعر جدول فاصله بگيرد. الوکره بسيار روان بازي مي‌کند و من خودم از شکل بازي تيم خوشم آمد. انصافاً تيم خوب کار مي‌کند و اميدوارم از بازي‌هاي بعدي بتوانيم نتايج بهتري به‌دست بياوريم.
هدف شما در تيم الوکره چيست؟ فکر مي‌کنيد آينده خوبي با اين تيم خواهيد داشت؟
دوست دارم تا پايان فصل در الوکره بازي‌هاي خوبي انجام بدهم و يک بازيکن کليدي براي تيم باشم. البته رسيدن به اين هدف، تنها با تلاش ممکن است. بايد خوب تمرين کنم و بتوانم آماده باشم. خداراشکر الان از نظر بدني کاملاً آماده هستم. جام ملت‌ها برايم خوب بود و من هم مثل ديگر بازيکنان توانستم به شرايط خوبي برسم. با تمرين زياد و لطف خداوند مطمئنم که رسيدن به چنين هدفي در الوکره برايم ممکن خواهد بود. فقط بايد تمرکزم را روي تمرينات و بازي‌ها بگذارم. طبيعتاً توقعات از من در اين تيم زياد است و مي‌خواهم اين توقعات را برآورده کنم.
اگر در اولين بازي الوکره گل مي‌زديد، قطعاً شروع‌‌تان توفاني بود.
ان‌شاءا... از بازي بعد گلزني‌هايم براي الوکره شروع مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها