کد خبر: ۲۹۷۷۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳

محمدجواد باقری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد : طی یک هفته گذشته ۶ هزار و ۶۲۳ تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم برقرار شده که منجر به انجام هزار و ۱۰۵ مأموریت شده است وی از مجروح شدن ۴۰۴ نفر در حوادث ترافیکی هفته گذشته این استان خبر داد.

به گزارش قم نا ، وی ادامه داد: از ماموریت‌های انجام شده طی یک هفته گذشته ۹۷۶ مورد شهری و ۱۲۹ مورد جاده‌ای بوده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: طی یک هفته گذشته ۳۴۹ تصادف در استان قم بوقوع پیوسته که ۳۰۵ مورد شهری و ۴۴ مورد جاده‌ای بوده است.

وی عنوان کرد: مصدومان ترافیکی ۴۰۴ نفر بوده‌اند که ۱۴۱ نفر سرپایی درمان شده و ۲۶۰ نفر نیز به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

http://media.mehrnews.com/d/2014/12/17/4/729743.jpg?ts=1424263615880

باقری بیان کرد: ماموریت‌های مربوط به موتورسیکلت سواران طی این مدت ۲۲۲ مورد بوده که ۲۴۹ مجروح برجای گذاشت که ۱۰۰ مورد سرپایی درمان شدند و ۱۴۸ مورد نیز به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی در خصوص یکی از حوادث بوقوع پیوسته در هفته گذشته افزود: بالگرد اورژانس ۱۱۵ با پرواز در محور جاده قدیم اصفهان سه مجروح را که نتیجه برخورد ۲ پراید بوده و منجر به حریق شده بود را به قم منتقل کرد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد موتورسیکلت و تریلی در جاده قدیم قم – تهران منجر به فوت راکت موتورسیکلت و مجروح شدن ۲ نفر دیگر شده است که مجروحان با ۲ دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 منبع : مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها