کد خبر: ۲۹۷۹۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی استان قم از کشف بیش از 450 کیلوگرم تریاک در تعقیب و گریز قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان، ماموران این فرماندهی در یکی از خروجی‌های استان به یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ که قبل از عوارضی پارک شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله برای بررسی، به سمت خودرو حرکت کردند که راننده با مشاهده پلیس به سمت اتوبان تهران متواری شد و ماموران نیز به تعقیب خودرو پرداخته و در طول مسیر چندین بار دستور توقف دادند ولی راننده بی‌توجه به دستور پلیس با پخش مواد دودزا و انجام حرکات مارپیچ سعی در فرار از دست پلیس کرد.

مجتبایی ادامه داد: با به مخاطره افتادن جان سرنشینان خودروهای عبوری و همچنین مشاهده مواد مخدر روی صندلی عقب خودرو، ماموران ابتدا به صورت هوایی و سپس به طرف خودرو شلیک کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: با شلیک پلیس، لاستیک‌های خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت که نهایتا خودرو متواری با گاردریل اتوبان برخورد کرد و متوقف شد.

وی بیان داشت: راننده خودرو خود را به هویت «ت- ج» اهل زاهدان و سرنشین خود را به هویت «خ- ب» اهل یزد معرفی کرد که در بازرسی از این خودرو 454 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

مجتبایی در خاتمه با اعلام شماره تلفن 37222202 از هموطنان خواست تا هرگونه اطلاعات و اخبار خود در این زمینه را به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها