کد خبر: ۲۹۸۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۹ آذر ۱۳۹۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: با تدبیر نماینده ولی فقیه در سپاه و فرمانده كل سپاه، از این پس ارتباط سپاه پاسداران با حوزه علمیه بیشتر می شود.
به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598، به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت الاسلام'عبدالله حاجی صادقی'روز شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار داشت:یكی از كارهای مهمی كه در گذشته به آن كمتر توجه می شد، ارتباط سپاه با حوزه علمیه قم بود.

 وی اضافه كرد: با تدبیر نماینده ولی فقیه در سپاه مقرر شد، حجت الاسلام و المسلمین'سیدحسن اكبری' با حفظ سمت مسوولیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع)،مسوولیت ارتباط سپاه باحوزه علمیه قم را نیز برعهده داشته باشد.

حاجی صادقی ادامه داد:به واسطه همین امر نیز درساختار نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ، عنوان جانشینی را كه در هیچ كجا وجود ندارد، قرار دادیم تا بخشی از اقدامات داخلی سپاه استان قم از سوی جانشین صورت گیرد.

مراسم تودیع و معارفه جانشین دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه قم با حضور فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و جمعی از فرماندهان، مدیران و پایوران سپاه علی بن ابی طالب(ع) برگزار شد.

در این مراسم، طی حكمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام 'احمد ولی زاده' بعنوان جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) معرفی و از خدمات حجت الاسلام 'سید احمد دانشور' تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها