کد خبر: ۲۹۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
شکست بارسلونا مقابل مالاگا که روز گذشته حاصل شد، شکستي غيرمنتظره و دردناک براي هواداران بارسا و اهالي رسانه اي کاتالونيا بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بارسا در شرایطی که می توانست با کسب سه امتیاز بازی با مالاگا، بصورت موقت به صدر جدول صعود کند، بر اثر اشتباه مسلم دنی آلوس، با یک گل از مالاگا شکست خورد و هدیه ای باورنکردنی به رئالی ها داد که امشب با برتری بر الچه می توانند فاصله در صدر را به 4 امتیاز افرایش دهند. واکنش مطبوعات کاتالونیا به این شکست مطابق انتظار تند بود.




موندو دپورتیوو : این نشریه با تیتر "خواب نیمروز کشنده"، به این باخت واکنش نشان داده است. این تیتر اشاره به ادامه روند ناکامی های بارسا در بازی هایی دارد که ساعت 4 بعد از ظهر برگزار می شوند. بارسا در یک سال اخیر، 11 امتیاز در این بازی ها از دست داده است که آخرینش روز گذشته مقابل مالاگا بود.موندودپورتیوو به تاثیر پاس اشتباه آلوس در صحنه به ثمر رسیدن گل مالاگا و نیز نظم و سازماندهی عالی مالاگا در زمین اشاره کرده است.

اسپورت :این نشریه با تیتر "توقف بزرگ"، به این باخت واکنش نشان داده است. در بخشی دیگر می خوانیم:" بارسا یک بار دیگر در نوکمپ تیمی بی برنامه و فاقد ایده مشخص نشان داد. پس از اشتباه آلوس و به ثمر رسیدن گل مالاگا، بارسا در 83 دقیقه ای که فرصت داشت، تیمی فاقد تمرکز و سردرگم نشان می داد. روزی که مسی خوش ندرخشد، بارسا نیز پیروز نمی شود."

لاونگواردیا : "درس تواضع"؛ این تیتر یک این نشریه است که به تمجید از قدرت جوانی و اتحاد بازیکنان مالاگا پرداخته است.تیمی که هیچکس برایش شانسی در مقابل بارسا قائل نبود اما در عمل اتفاق دیگری در زمین بازی رخ داد. لاونگواردیا به این نکته اشاره کرده که نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و باید به همه حریفان احترام گذاشت.

ال پریودیکو : ناامیدی در ساعت 4؛ بارسا شانس صدرنشینی موقت را از دست داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها