کد خبر: ۲۹۸۲۰۸
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
ملواني ها با شروع نيم فصل دوم روند خيلي خوبي را پيش گرفتند و موفق شدند خودشان را از انتهاي جدول جدا کنند. اين تيم در آخرين بازي اش قبل از شروع تعطيلات ليگ پيروزي پرگلي مقابل استقلال‌خوزستان کسب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، محمد آبشک در مورد این دیدار گفت: ما از حساسیت این بازی خبر داشتیم و می‌ دانستیم که این دیدار 6 امتیازی است. این تیم جزو تیم های بالایی ما در جدول بود و ما پیش خودمان فکر می‌ کردیم که اگر حداقل مساوی هم بگیریم خیلی خوب است چون آن وقت می‌ توانیم فاصله مان را زیاد کنیم. اما بالاخره با تلاش همه بچه ها توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و آن چیزی که کادرفنی از ما خواست را انجام دادیم و از یک بازی خیلی سخت و حساس سربلند بیرون آمدیم.

او در مورد پیشرفت تیمشان در نیم فصل دوم ادامه داد: اگر چشممان نزنند، تیم مان خوب کار می‌ کند. با شروع نیم فصل دوم شروع به نتیجه گرفتن کردیم. ما می‌ توانستیم در بازی اولمان با تراکتورسازی هم پیروز میدان شویم اما نشد اما توانستیم جلوی تیم های پرسپولیس، راه‌آهن و استقلال‌خوزستان پیروزی های خوبی کسب کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌ رویم و به هر دیدار همانند یک فینال نگاه می‌ کنیم. نباید غرور برمان دارد.

بازیکن ملوان در مورد دیدار با سپاهان در هفته بیست و سوم نظرش را اینگونه بیان کرد: در حال حاضر روی بازی با سپاهان تمرکز کرده ایم و بعد از آن به سایپا، پیکان و سایر تیم ها فکر می‌ کنیم. شرایط هر بازی فرق می‌ کند. امیدوارم در این وقفه ای که تا بازی با سپاهان ایجاد شده بازی های دوستانه خوبی انجام دهیم و بعد از تعطیلات هم به روند خوب گذشته مان ادامه دهیم و بتوانیم تیم بزرگ سپاهان را شکست دهیم.

آبشک در پایان افزود: هواداران تیم ما را خیلی دوست دارند برایش ارزش قائل هستند و خیلی برای ملوانی ها مایه می‌ گذارند، امیدوارم که جواب محبت هایشان را بدهیم و آخر فصل جزو تیم های تک رقمی جدول قرار بگیریم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها