کد خبر: ۲۹۸۳۴۲
زمان انتشار: ۰۸:۴۵     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
مجموعه تلویزیونی «پنج دری» به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی حامد یوسف زاده آماده پخش است.
امین امانی کارگردان مجموعه «پنج دری» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: سریال «پنج دری» با محوریت قرار دادن خانواده‌ای گسترده، داستانی را روایت می‌کند که فرزندان خانواده طی ماجرایی مجبور به بازگشت برای زندگی به خانه پدری شده و در آن برهه زمانی به کمک هم، مشکلات یکدیگر را حل می‌کنند.
 
وی اظهار داشت: نشان دادن حُسن‌های خانواده‌های پرجمعیت هدف من از ساخت این مجموعه 13 قسمتی بود.
 
کارگردان سریال‌هایی چون «مزرعه بی بی گندم» ،«قاب یک نگاه» و «آجیل عید» در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مجموعه «پنج دری» این است که این مجموعه در یک لوکیشن ثابت تهیه و تولید شده و تصویر برداری آن با 4 دوربین به ثبت رسیده است.
 
امانی تصریح کرد: در این سریال بازیگرانی چون عباس محبوب، عباس جمشیدی فر، بهراد خرازی، شهربانو موسوی، سولماز حصاری، آرش اسد و شیوا عدالت خواه به ایفای نقش می‌پردازند.
 
وی با اشاره به مدت زمان تصویر برداری سریال عنوان کرد: تصویر برداری مجموعه «پنج دری» توسط دوربین مجید طرقی به ثبت رسیده و بهروز عابدینی مدیر صدا برداری، هانی گل شاهی طراح گریم و نوروز صفاری طراح صحنه و لباس این پروژه است.
 
وی که خود علاوه بر کارگردانی، مجری طرح این مجموعه را بر عهده دارد خاطر نشان کرد: فیلم‌نامه این اثر به قلم مهدی پور بلاسی نوشته شده و این مجموعه در گروه اجتماعی شبکه تهران تهیه و تولید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها