کد خبر: ۲۹۸۳۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
خبرآنلاين/ پسر نوجوان که در دام يک تبهکار کودک‌ربا افتاده بود با گاز گرفتن دست وي پا به فرار گذاشت.ساعت 7 غروب 28 بهمن ماه پسر 13 ساله‌اي به نام «سعيد» خود را به گشت کلانتري 112 ابوسعيد رساند و ادعا کرد مردي در خيابان وحدت‌اسلامي مي‌خواسته وي را فريب داده و بربايد که وي موفق به فرار شده است.

با توجه به ادعاهاي اين نوجوان، مأموران سراغ مرد مرموز رفتند و عجيب اينکه وي با ديدن پليس پا به فرار گذاشت و همين کافي بود تا مأموران با تعقيب و گريز خياباني وي را که «بنيامين» نام دارد، دستگير کنند.

همزمان سعيد و مادرش پرده از جزئيات اقدام به آدم‌ربايي مرد مرموز برداشتند و بازپرس شعبه سوم دادسراي منيريه تهران براي افشاي جرايم احتمالي و مشابه وي دستور داد مأموران اداره 11 پليس آگاهي دست به تحقيقات فني و تخصصي از بنيامين بزنند.

سعيد در اين مرحله به افسر تحقيق گفت : از داخل کوچه شهيد حيدري که خانه دايي‌ام در آنجاست، در حال بازگشت به خانه‌مان بودم که اين مرد مرا صدا زد و با نشان دادن در يک آپارتمان و به بهانه اينکه عينکش را همراه ندارد، از من خواست نوشته روي يکي از زنگ‌هاي آيفون ساختمان را برايش بخوانم؛ قصد خواندن نوشته را داشتم که ناگهان اين مرد دستانش را روي دهانم گذاشت تا نتوانم داد و فرياد کنم و قصد داشت مرا با خود ببرد.

من توانستم دست اين مرد را گاز بگيرم، وقتي مرا رها کرد روي زمين افتادم و توانستم فرار کنم. پشت خودروهاي پارک شده مخفي شده بودم که متوجه خودروي پليس شدم، خودم را به مأموران رسانده و با نشان دادن آن مرد موضوع را به آنها اطلاع دادم.

بنيامين 40 ساله که بررسي‌هاي پليسي نشان داد بارها به خاطر سرقت به زندان افتاده است انگيزه خود از کودک‌ربايي را دزدي دانست و گفت : با اين شيوه و شگرد از نوجوانان 10 تا 12 ساله و به بهانه‌هاي مختلف کمک مي‌خواستم و زماني که به من نزديک مي‌شدند، براي سرقت پول و ديگر اموال با ارزش همراهشان اقدام به گرفتن آنها مي‌کردم تا بتوانم جيب‌هايشان را خالي کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها