کد خبر: ۲۹۸۳۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
کار نمايندگان ايران در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از فردا (سه‌شنبه) آغاز مي‌شود. هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا فردا با برگزاري ديدارهاي گروه A و B آغاز خواهد شد که در اين روز پرسپوليس و نفت از ايران در تهران و ازبکستان به ميدان خواهند رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا فردا با برگزاري ديدارهاي گروه A و B آغاز خواهد شد که در اين روز پرسپوليس و نفت از ايران در تهران و ازبکستان به ميدان خواهند رفت.

پرسپوليس - لخويا قطر
دنياي پرسپوليس و لخويا زمين تا آسمان متفاوت است. حميد درخشان با تيمش در رده نهم ليگ ايران قرار دارد و کسب نتيجه نامناسب در اين بازي به معناي پايان کار سرمربي پرسپوليس است اما در آن سوي ميدان لخويا در کورس قهرماني ليگ ستارگان قطر است و مسئولان اين تيم با چنگ و دندان دنبال حفظ ميشل لادروپ سرمربي اين تيم هستند که از کشورهاي ديگر پيشنهاد داشته و حتي گزينه سرمربيگري تيم ملي ژاپن بود. روي کاغذ شايد پرسپوليس اين روزها شرايط سختي مقابل تيمي داشته باشد که وابسته به پليس قطر بوده و از هر نظر در کشورش تحت حمايت است.
عملکرد خوب نفت مقابل الجيش قطر نشان داد که تيم‌هاي ايراني يک سر و گردن از حريفان قطري سرتر هستند و از سوي ديگر پرسپوليس براي بازي در آسيا انگيزه‌هاي بسياري خواهد داشت. لخويا با بازيکناني چون سباستين سوريا براي گرفتن امتياز به تهران خواهد آمد اما پرسپوليس در روزي که از روي نيمکت تا درون زمين انگيزه زيادي براي پيروزي دارد قطعا براي کسب 3 امتياز وارد زمين خواهد شد. بايد ديد پرسپوليس سه‌شنبه مقابل لخويا کدام روي خود را نشان خواهد داد و آيا در ساعات پاياني سه‌شنبه شب ورزشگاه آزادي درخشان است يا نه.
پاختاکور ازبکستان - نفت
پاختاکور تيمي مدعي از ازبکستان است که نمايندگان ايران از رويارويي با اين تيم خاطرات تلخ و شيريني دارند اما اين تيم همواره در کشورش ميهماني سخت‌گير بوده و مقابل نمايندگان ايران شکست نخورده است. هر چقدر پاختاکور تجربه آسيايي دارد، نفت تيم فصل اولي ليگ قهرمانان است با اين حال شاگردان منصوريان مقابل الجيش خود را در قد و قواره يک تيم آسيايي نشان دادند. بي ترديد روز آساني براي نفت در تاشکند پيش رو نخواهد بود اما اگر شاگردان منصوريان بتوانند با امتياز از ازبکستان بازگردند آن وقت در گروه B و شايد هم در آسيا يک تيم مدعي نوظهور رونمايي خواهد شد.
به گزارش تسنيم، مسابقات هفته اول ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه 6 اسفند هم با برگزاري ديدارهاي گروه C و D پيگيري خواهد شد که فولاد در اهواز با السد و تراکتورسازي در ازبکستان با نسف قارشي ديدار خواهند کرد.
برنامه کامل ديدارهاي هفته نخست ليگ قهرمانان آسيا در منطقه غرب به شرح زير است:
سه شنبه 5 اسفند
گروه A
پرسپوليس - لخويا قطر (ورزشگاه آزادي - ساعت 18)
النصر عربستان - بنيادکار ازبکستان
گروه B
پاختاکور ازبکستان - نفت ايران (ساعت 15)
العين امارات - الشباب عربستان
گروه C
فولاد خوزستان - السد قطر (ورزشگاه غدير، ساعت 16)
الهلال عربستان - لکوموتيو تاشکند ازبکستان
گروه D
نسف قارشي ازبکستان - تراکتورسازي (ساعت 16:30)
الاهلي امارات - الاهلي عربستان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها