کد خبر: ۲۹۸۹۱۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
مدافع تيم فوتبال سپاهان مي‌ گويد که بچه هاي تيم‌ملي اميد از هر چه باخت است بيزارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند در مورد شرایط اردوی کیش گفت: شرایط اردو خوب است و تمرینات منظمی را انجام می‌ دهیم، داریم کم کم به بازی ها نزدیک می‌ شویم. درست است که با حریفان قدری بازی نداریم اما هر تیم می‌آید تا خودش را نشان دهد ما آنالیز خوبی روی حریفان انجام داده ایم و این را می‌ دانیم که حریفانمان هم دست و پا بسته نیست و برنامه ریزهای خاص خودشان را دارند، آمادگی ما البته هنوز به صددرصد نرسیده اما در اردوهای بعدی می‌ رسد.

او در مورد اینکه می‌ تواند در لیست نهایی خاکپور جا بگیرد یا خیر ادامه داد: جواب این سوال را نمی‌ دانم خود آقای خاکپور باید نظر دهد، انشاالله هر کسی که در این فوتبال تلاش می‌ کند، حقش را بگیرد.

وقتی از ملی‌پوش امید سوال شد نسبت به صعود به المپیک خوشبین هستند یا خیر پاسخ داد: از آن روز اول که استارت کار را زدیم، همه مان خوشبین بودیم و هدفمان صعود به المپیک بود، انشاالله بتوانیم بعد از 40 سال این امر را عملی کنیم.

مدافع امیدها در مورد اینکه تیم‌ملی با آمدن آقای خاکپور چه تغییراتی کرده نظرش را اینگونه بیان کرد: من به شخصه با آقای وینگادا هم کار کردم ولی اصلا قصد مقایسه ندارم اما این را بگویم که آقای خاکپور روحیه خوبی به بچه ها دادند. ما در اردوی اول روحیه خوبی نداشتیم و در اینچئون بازی هایمان را باخته بودیم ولی الان تیممان شده که از باخت بدمان می‌ آید حتی از گل خوردن هم.

مرادمند در پایان در مورد شرایط سپاهان افزود: سپاهان باشگاه بزرگی است، مربی بزرگی دارد و این تیم به اینکه لیگ تعطیل می‌ شود یا نمی‌ شود و اینکه چه اتفاقاتی این وسط رخ می‌ دهد کاری ندارد و در راستای کاری خودش حرکت می‌ کند. گرچه بعضی از اوقات ضرر کرده است اما آقای فرکی و بچه ها از پس همه چیز برمی آیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها