کد خبر: ۲۹۹۱۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
علی انصاریان اعتقاد دارد شایسته ترین گزینه در نظرسنجی برنامه نود کسی نبوده جز علی کریمی.

به گزارش پایگاه 598، علی انصاریان یکی از باسابقه‌ترین‌ها در پرسپولیس است و البته رابطه بسیار خوبی با علی کریمی محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر پرسپولیس دارد. انصاریان با اینکه برنامه نود دوشنبه شب و نظرسنجی‌اش را ندیده و از آن بی‌خبر است اما درباره این اتفاق با شور و حرارت خاصی صحبت می‌کند.

 

اگر در نظرسنجی برنامه نود شرکت می‌کردی به کدام گزینه رای می‌دادی؟


صد در صد علی. مگر شک داری؟ به نظر من ترتیب آرا همین باید باشد.


پس از نظر تو کریمی محبوب‌ترین بازیکن پرسپولیس در دو دهه اخیر است؟


بله، شک نداشته باش. البته یک چیز هم هست، اینکه نسل جدید بازی‌های علی کریمی را دیده و این خیلی مهم است در حالی که شاید نوجوان‌ها و جوان‌های فعلی بازی‌های دایی و عابدزاده را ندیده باشند یا کمتر دیده باشند.


تو که با همه این نفرات بازی کرده‌ای و از آنها شناخت داری.


من با علی همبازی و دوست صمیمی بودیم و هستیم. کنار کریم و دایی هم بازی کرده‌ام که همه‌اش افتخار است، بغل عابدزاده و مهدی هم بازی کرده‌ام اما انتخاب بهترین از بین بهترین‌ها سلیقه‌ای است. با این حال به نظر من علی با اختلاف بالا محبوب‌ترین است.


البته همانطور که گفتی انتخاب یکی از بین این پنج نام بزرگ کار دشواری است.


خیلی سخت است. از این پنج نفر خیلی‌ها خاطره‌های خوبی دارند و بازی‌های خوبشان در ذهن‌‌ها هست اما علی جزو کسانی است که واقعا دوست‌داشتنی است و حتی استقلالی‌ها هم دوستش دارند.


اما استقلالی‌ها به مهدی مهدوی‌کیا هم خیلی احترام می‌گذارند.


بله اما می‌دانی، جایگاه علی الان در بین هواداران پرسپولیس خیلی خوب است اما باز هم می‌گویم هر پنج نفر خیلی خوب هستند.


اگر بخواهی پنج چهره محبوب از دهه 50 و 60 انتخاب کنی چه کسانی در فهرست قرار می‌گیرند؟


سخت‌ است. خیلی سخت است. (یک مقدار فکر می‌کند) سخت است. شما همین جوری اسامی را مرور کن، می‌دانی چقدر بازیکن بزرگ و محبوب در این تیم بوده؟ ناصر محمدخانی، حمید درخشان، علی پروین، فرشاد پیوس، مرتضی کرمانی، مجتبی محرمی و... خیلی‌ها بوده‌اند.


برگردیم به علی کریمی. فکر می‌کنی راز محبوبیت علی کریمی در چیست؟


اینکه تن به هر چیزی نمی‌دهد. از طرفی مردم واقعا فوتبالش را دوست داشتند. علی کلا شخصیت دوست‌داشتنی دارد و از کارهایش و فوتبالش لذت می‌برم. او با عشق فوتبال بازی می‌کرد و خیلی قشنگ این را در فوتبالش نشان می‌داد.


اما به نظر می‌رسد علی در سال‌های اخیر تغییرات زیادی کرده و خیلی مردمی‌تر شده.


از اولش هم بود. او کارهای خیلی زیادی انجام می‌داد. خیلی از کارهایی که الان بعضی‌ها انجام می دهند او پنج سال پیش انجام می‌داد.


یعنی از قدیم‌تر در کارهای خیر هم سهیم بود؟


همیشه بود، حالا شاید مثل الان رسانه‌ای نمی‌شد اما کارهای خوب زیادی انجام داده.


به نظر می‌رسد برخوردش با هواداران و رسانه‌ها هم خیلی بهتر شده و کلا رفتارش خیلی بهتر از قبل شده.


ببین تندی در رفتار را ما همه در زمانی داشته‌ایم و این به شرایط سنی مربوط می‌شود. هیچ کسی با 20 سال قبلش یک جور نیست. هر کسی اخلاق و رفتار خاص خودش را دارد. طبیعتا آدم وقتی سن و سال بیشتری پیدا می‌کند شیطنت گذشته‌اش را ندارد.


به عبارتی پخته‌تر رفتار می‌کند.


آفرین. این اتفاق برای همه می‌افتد. شما رفتارت با سه سال پیشت قابل مقایسه نیست چه برسد به 10 سال قبلت. علی هم حتی در زمان جوانی و در اردوها سرش به کار خودش بود.


اما ارتباطش با رسانه‌ها خوب نبود.


بله خوب نبود. شاید دوست نداشت. او آدم عمومی و رسانه‌ای نبود چون حوصله نداشت. البته اگر هواداری می‌آمد و می‌خواست عکس و امضا بگیرد همیشه با آغوش باز می‌پذیرفت اما اینکه شروع کند به حرف زدن و مدام مصاحبه کند، نه اینطور نبود. علی می‌گفت بازی‌ام نشان می‌دهد چه می‌خواهم بگویم. در ضمن این را هم در نظر داشته باشید که اگر بخواهند از شما بد بنویسند دو روز بد می‌نویسند اگر هم خوب بنویسند یک روز خوب می‌نویسند. با این حال فکر می‌کنم همان چیزی که خودت گفتی خیلی کمکش کرد. همان پختگی را می‌گویم.

 

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها