کد خبر: ۲۹۹۱۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۶ اسفند ۱۳۹۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان از مسئولان پرسپولیس خواسته تا همین امروز بلیت تهرانش را برای او بفرستند.

به گزارش پایگاه 598، آلترناتیوهای درخشان هر چقدر هم که از بی‌میلی‌شان برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بگویند، در باور ما نمی‌گنجد که آنها چنین فرصتی را از دست داده باشند.

 

هم قطبی و هم برانکو حالا نیمکت پرسپولیس را مالِ خود می‌دانند و هر کدام بی‌خبر از دیگری در انتظار دریافت بلیت سفر به تهران است. برانکو که پنج‌شنبه هفته پیش برایش بلیت رزرو کرده بودند اما توقف مذاکره‌ها سفر او را کنسل کرد و حالا این مربی دوباره گوش به زنگ پرسپولیسی‌هاست. درست مثل افشین قطبی که پیغام فرستاده اگر امروز بلیتش را نفرستند، پرسپولیس را بی‌خیال می‌شود. به قول مهدی حاجی‌باقر: «قرار بود همه چیز بعد از بازی با لخویا مشخص شود و افشین قطبی هم تا آخر همین هفته به پرسپولیس فرصت داده که تکلیفش را روشن کنند. اگر قرار باشد مذاکره‌ها نهایی شود و برای حضور او در تهران بلیت بگیرند، امروز باید این کار را انجام بدهند. قطبی الان در هلند است و به محض اینکه مسوولان پرسپولیس بخواهند، به تهران خواهد آمد.»

 

افشین قطبی آخرین بار بعد از بازی با تیم صبا در لیگ هشتم روی نیمکت‌ پرسپولیس نشست و اگر قرار به آمدنش باشد، این اتفاق هم بعد از بازی با صبا رخ خواهد داد.

 

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها