کد خبر: ۲۹۹۸۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به پرونده مهدی هاشمی، گفت: این پرونده مانند زخمی قدیمی است که تداوم وضع فعلی آن می‌تواند باعث بیماری بی‌اعتمادی نسبت به دستگاه قضا شود.
به گزارش پایگاه 598، حسین اخگرپور عضو شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با فارس، پیرامون پرونده مهدی هاشمی گفت: این پرونده مانند زخمی قدیمی است که تداوم وضع فعلی آن می‌تواند باعث بیماری بی‌اعتمادی نسبت به دستگاه قضائی شود و نیاز است در همین راستا برخوردی قاطع و برمبنای عدالت با آن صورت گرفته و حکمی صادر شود که انتظارات افکار عمومی را برآورده کرده و بر طبق عدالت مولایمان امیر‌المومنین باشد.

معاون اداری، مالی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ادامه اظهار داشت: مسئله مفاسد اقتصادی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اکثر پرونده‌های جدی مفاسد اقتصادی از دوران دولت سازندگی شروع شده و رانت‌های چند میلیون یورویی نیز در این دولت دیده می‌شود.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: قوه قضائیه در راستای برخورد ریشه‌ای با اینگونه مفاسد باید به دنبال شاه کلیدها برود و متناسب با میزان جرم افراد با آنها برخورد کند.

وی همچنین اضافه کرد: اگر قوه قضائیه کوچکترین جهت‌گیری سیاسی را در جریان برخوردهای قضائی خود داشته باشد، تصمیمات از مسیر قانونی خود منحرف خواهد شد و عدالت خدشه‌دار می‌شود، همچنین این دستگاه نباید تحت تاثیر فشار عناصر قدرتمند که می‌خواهندآقازاده سالاری را در جامعه حاکم کنند، قرار بگیرد.

اخگرپور در خاتمه گفت: ان‌شاءالله مسئولین امر ماجرای برخورد قاطع امام علی(ع) با «ابن هرمه» که یک مامور حکومتی مفسد و اخلالگر اقتصادی بود را سرلوحه کار خود قرار داده و در صدور و اجرای حکم این پرونده و تمام پرونده‌های مفاسد اقتصادی با قاطعیت تمام وارد عمل شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها