کد خبر: ۲۹۹۹۳۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
ملواني ها که در ليگ روال خوبي را طي کردند، در بازي دوستانه با راه‌آهن نيز به همان روند سابق ادامه دادند.
به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در مورد وقفه ای که بین بازی ها افتاد، گفت: قبل از این تعطیلات ما هر سه تا بازی مان را پشت سر هم برده بودیم و در این وقفه ای که افتاد، با راه‌آهن بازی کردیم که از این دیدار هم با برد بیرون آمدیم و توانستیم به روال بردهایمان ادامه دهیم. خدا را شکر تیم مان خیلی خوب شده است.

او در مورد عملکرد متفاوت شان نسبت به نیم فصل اول ادامه داد: آقا فیروز با آمدنش تیم را دگرگون کرد. هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فنی خیلی بهتر شده ایم، دیگر مثل قبل همه اش دفاع نمی‌ کنیم. البته ما نیم فصل اول هم خوب بازی می‌ کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم.

گلر ملوان درمورد دیدار با سپاهان در هفته بیست و دوم از رقابت های لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا سپاهان تیم خوب و قابلی است آنها نیاز به امتیاز دارند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند ولی تیم ما هم تغییر کرده است، امیدوارم تماشاگران هم روز جمعه ورزشگاه ها را پر و کار را برای سپاهان سخت کنند. وقتی می‌بینیم ورزشگاه پر شده انرژی می‌گیریم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که در حال حاضر چه کسی گلر فیکس ملوان است پاسخ داد: اول از همه جا دارد تشکر کنم از کادرفنی که در بازی با استقلال‌خوزستان به من میدان داده اند، عملکردم نسبت به نیم فصل اول خیلی بهتر شده، متاسفانه نیم فصل اول به دلیل شکستگی دستم و جریاناتی که به پیش آمد نتوانستم بازی کنم ولی خدا را شکر شرایطم خوب شده است ولی اینکه چه کسی گلر فیکس باشد را من نمی‌دانم.

حسینی در پایان در مورد اوضاع مالی ملوان افزود: یکسری قول ها به ما داده اند قرار شده قبل از عید درصدی از پول ها را به دستمان برسانند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها