کد خبر: ۳۰۰۰۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص خرید امتیاز باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط پیکان و سایپا گفت: مطرح کردن صحبت‌ها باید با منطق و اصول همراه باشد.
محمود شیعی در خصوص بحث واگذاری باشگاه‌ها اظهارداشت: ما باید تمام ابزارها را در این امر فراهم کنیم تا ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم مثلاً الگوی خوبی می‌توانیم از والیبال برداریم، بجز چند تیم در این رشته سایر تیم‌ها توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند که جواب هم داده است، اگر برنامه‌ریزی ما مشخص باشد می‌توانیم این کار را انجام بدهیم، چه اشکالی دارد که تیم‌های فوتبالی ما هم خصوصی شود.

وی در مورد اینکه تاج پیشنهاد خرید سهام استقلال و پرسپولیس را توسط دو صنعت خودرو یعنی سایپا و پیکان مطرح کرده است، تصریح کرد: صحبت‌هایی که مطرح می‌کنیم باید منطق و اصولی داشته باشد، ما نمی‌توانیم برای اصلاح ابرو چشم را کور کنیم، صنعت خودروسازی قطب اقتصادی بزرگی را در کشور شامل می‌شود که باید ببینیم این مسئله بار منفی دارد یا مثبت، نمی‌توانیم صورت مسئله را پاک کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد: نمی‌توانیم وقتی در بحث خصوصی‌سازی با مشکل برخورد می‌کنیم این چنین موارد را مطرح کنیم، البته مطرح کردن این مسائل یکسری مزایا هم دارد از جمله اینکه این دو تیم با واگذاری به این بخش‌ها همچنان زیر نظر دولت حفظ خواهند شد که البته آن را نمی‌توان به صورت قطع خصوصی‌سازی بنامیم.

شیعی تصریح کرد: باید در این زمینه بررسی‌های لازم انجام شود، نمی‌توان قورباغه‌ای وسط انداخت و مواردی را مطرح کنیم، من زیاد موافق این موضوع نیستم و معتقدم باید بررسی‌های اصولی انجام شود، کار بسیار دشواری است و زمان زیادی می‌برد، شما ببینید بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدت زیادی است که مطرح است اما هم اکنون این مورد را مطرح می‌کنند که معلوم است کار اساسی صورت نگرفته ، مسئله به این مهمی که تماشاگران زیادی را هم به خود معطوف می‌کند باید با آرامش و دقت لازم بررسی شود.

وی در مورد اینکه آیا او را در جریان این مسئله قرار داده بودند یا خیر، گفت: یکسری مسائل کلی را مطرح کرده بودند اما اینکه بخواهند به صورت ویژه در مورد آن صحبت کنند مسئله‌ای نبوده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها