کد خبر: ۳۰۰۰۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۱۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مدیر گمرک لرستان گفت: طی 11 ماهه سال جاری نسبت به سال 92 استان لرستان 80 درصد افزایش واردات داشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید سهرابی شنبه شب در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان لرستان اظهار داشت: سامانه جامع گمرکی استان لرستان طراحی شده و تا چند هفته آینده به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بخش صادرات استان لرستان افزود: بعضی از فعالان اقتصادی لرستانی در این استان فعالیت نمی‌کنند و در گمرک‌های سایر استان‌ها فعالیت می‌کنند که این جای تاسف دارد و باید بررسی شود.

سهرابی اظهار کرد: شش شرکت در استان لرستان صادرات خود را از طریق گمرک‌های استان انجام می‌دهند و گمرک با تمام توان خود شرایط را برای فعالیت بهتر آنها فراهم می‌کند.

وی گفت: امسال نسبت به سال 92 هشت درصد افزایش صادرات داشته‌ایم که امیدواریم تا پایان سال این میزان بهبود یابد و همچنین در بحث واردات نیز نسبت به سال گذشته 80 درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

مدیر گمرک استان لرستان با اشاره به کاهش صادرات استان لرستان از لحاظ وزنی یادآور شد: به دلیل کاهش صادرات سیمان دورود به کشور عراق نسبت به سال گذشته امسال از نظر وزنی صادرات استان کاهش یافته است.

سهرابی تاکید کرد: میانگین مدت ترخیص کالا در گمرک لرستان کمتر از سه روز است و ماموران گمرک آمادگی کامل برای حضور در کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی را برای تسریع در روند کار دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
۰
۰
وای به حال وزیر صنعت و مدن و تجارت این دولت... این حجم واردات یعنی نقطه مقابل سیاست های اقتصاد مقاومتی. یعنی موضع گیری صریح در برابر رهبر انقلاب و سیاست های کلی نظام.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها