کد خبر: ۳۰۰۱۱۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
کاپ/ بازيکن اسبق استقلال و پرسپوليس گفت:قبل از اين در اين فصل عادت کرديم بازيهايي از پرسپوليس ببينيم که در حد محلات هم نبود اما در اين ديدار تيم درخشان دهه شصتي بازي کرد.
مهدي هاشمي نسب در رابطه با اظهارات قلعه نويي که اعلام کرده از هاشمي نسب و دين محمدي به دليل اينکه آنها در سال اول حضورش در استقلال کنار گذاشته معذرت خواهي مي کند چون اشتباه کرده است،‌ اظهار داشت:‌ اين حق طبيعي هر مربي است که به خاطر هر مساله اي که خودش مي داند،‌ بازيکن را کنار بگذارد. آن سالي که قلعه نويي به استقلال آمد گفتند يکسري بروند که ما هم گفتيم چشم و خداحافظ. من اصلا ناراحت نبودم که نيازي به معذرت خواهي باشد و از آن موضوع نيز سالهاي زيادي گذشته است. من هنوز هم مي گويم که ناراحت نيستم و با قلعه نويي نيز هيچ مشکلي ندارم.
وي ادامه داد:‌ البته يکسري مسائل پشت پرده و بيروني تيم باعث شد که من از استقلال جدا شوم اما مهم نيست زيرا بايد به نظر مربي احترام گذاشت. من هم روزي که مربي شوم، هر که را که دلم بخواهد نگه مي دارم و کسي نمي تواند از من توضيح بخواهد.
بازيکن اسبق استقلال و پرسپوليس درباره علت اينکه اعلام کرده پيشکسوت هيچ تيمي نيست،‌ تصريح کرد: برخي بعد از اين همه سال هنوز به دنبال اين هستند که من بگويم طرفدار استقلال هستم يا پرسپوليس. به چه زباني بگويم که من براي هر 2 تيم بازي کردم و هر 2 تيم برايم ارزشمند هستند. به اين خاطر گفتم پيشکسوت هيچ تيمي نيستم تا شايد دست از سرم بردارند.
وي درباره اينکه گفته مي شود او به کنايه گفته به خاطر خودشيريني به ورزشگاه نمي رود و اين موضوع مربوط به حضور برخي پيشکسوتان در بازي پرسپوليس و لخويا بوده، گفت:‌ عابدزاده،‌ کريمي و مهدوي کيا هر 3 از دوستان خوب من هستند و اين صحبتها نمي تواند باعث بد شدن رابطه من با آنها شود. من منظور خاصي نداشتم و قطعا کنايه اي که مي گوييد متوجه اين 3 نفر نبوده است.
هاشمي نسب در خصوص وضعيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد:‌ فقط اميدوارم بازي که از پرسپوليس مقابل لخويا ديديم،‌ جرقه نباشد زيرا قبل از اين در اين فصل عادت کرديم بازيهايي از پرسپوليس ببينيم که در حد محلات هم نبود اما در اين ديدار تيم درخشان دهه شصتي بازي کرد. نمي توانيم در اين شرايط ساز مخالف بزنيم و پرسپوليس نيز بايد به کارش همينطور ادامه دهد.
وي در رابطه با مطرح شدن نام برانکو و قطبي براي نيمکت پرسپوليس گفت‌: شايد اين يک شگرد بود که مديران پرسپوليس سعي داشتند با آوردن نام اين 2 نفر در ميان بازيکنان و کادرفني انگيزه ايجاد کنند. به هر حال هر چه بود گذشت و الان پرسپوليس بايد با درخشان به کارش ادامه دهد.
بازيکن اسبق استقلال و پرسپوليس با اشاره به پيشنهاداتي که اين روزها براي کي روش مطرح مي شود، گفت: وقتي بازيکنان سطح پايين ما در ابتداي هر فصل ادعا مي کنند، 4 پيشنهاد از قطر، 3 تا از آلمان،‌ 2 تا از اسپانيا و... دارند که مجموعش به 16 مي رسد، پس کي روش که نام شناخته شده تري است، قطعا همين قدر پيشنهاد هم دارد. با اين وضعيت فوتبال ما هيچ خبري از پيشنهاد نيست و فقط تا چند سال ديگر بايد ليگ داخلي مان را در قطر برگزار کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها