کد خبر: ۳۰۰۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
برخورد مرگبار ۴۰۵ با پراید در اتوبان همت/
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد دو دستگاه خودروی ۴۰۵ و پراید در اتوبان همت و دو کشته و مجروح در این حادثه قرار خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۲۳:۰۳ شب گذشته برخورد دو دستگاه خودروی سواری درغرب به شرق اتوبان همت پس از نیروگاه برق به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله ایستگاه ۸۰ آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد که مشاهده شد دو دستگاه خودروی پراید و پژو ۴۰۵ به صورت شاخ به شاخ در حالی که در یک لاین قرار داشتند با هم برخورد کردند.

 

وی افزود: دو راننده پراید که یک مرد ۷۰ ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان وی را خارج و او را تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ وی تأیید شد.

 

ملکی در ادامه بیان داشت: همچنین راننده سواری پژو ۴۰۵ نیز یک جوان ۲۵ ساله بود که دچار آسیب دیدگی شده بود و به مراکز درمانی منتقل شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات ایمن سازی محل را برای تشخیص علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور و عملیات خود را در ساعت ۲۰:۰۶ به پایان بردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها