کد خبر: ۳۰۰۱۶۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «اگر همانطور که در اردوی امارات با بنیاد‌کار بازی کردیم در تاشکند هم همینطور به میدان برویم قطعا با نتیجه خوبی به تهران برمی‌گردیم.»

به گزارش پایگاه 598، امید عالیشاه در خصوص دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل بنیاد‌کار ازبکستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

 

* شرایط پرسپولیس قبل از بازی با بنیاد‌کار چطور است؟

- خدا را شکر شرایط خوبی داریم و بعد از بازی خوبی که با لخویا انجام دادیم امیدوار هستیم که بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و با امتیاز از ازبکستان برگردیم. البته قطعا شرایط تیم ما در بازی با بنیاد‌کار بهتر هم خواهد شد.

 

* روند خوب بازی پرسپولیس مقابل لخویا هواداران تیم‌تان را به آینده پرسپولیس امیدوار‌تر کرد. فکر می‌کنی این روند خوب در بازی با بنیاد‌کار هم ادامه دار خواهد بود؟

- ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم چرا که در حال حاضر فقط به آسیا و بازی‌های آسیایی فکر می‌کنیم و حریفان‌مان هم در این بازی‌ها فقط به فوتبال بازی کردن فکر می‌کنند و مطمئنا با این شرایط اتفاقات خوبی برای ما خواهد افتاد.

 

* چرا پرسپولیس در آسیا کاملا متفاوت نسبت به لیگ برتر بازی کرد؟

- در لیگ خودمان بیشتر تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند و شرایط بازی در آسیا با لیگ متفاوت است اما به هر حال چاشنی شانس هم در این میان دخیل است و همه دیدند که در چند بازی شانس با ما یار نبود و توپ‌هایمان گل نمی‌شد و همه این موارد تاثیر‌گذار است.

 

* یعنی الان شانس به پرسپولیس روی آورده؟

- من فکر می‌کنم یک ذره شانس به پرسپولیس رو کرده است!

 

* شرایط بدنی خودت برای بازی چطور است؟

- خوشبختانه شرایط خوبی دارم و قطعا بازی به بازی شرایط بدنی‌ام بهتر می‌شود و امیدوارم که این روند رو به رشد را ادامه دهم.

 

* با بازی خوبی که مقابل لخویا انجام دادیم قطعا حریفان توجه بیشتری به سبک بازی تو خواهند داشت برای این موضوع فکری کرده‌ای؟

- قطعا همه تیم‌ها آنالیز حریفان‌شان را در دستور کار قرار می‌دهند همانطوری که ما لخویا را آنالیز کردیم و یا سایر حریفان را آنالیز خواهیم کرد اما این شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است و ما در هر بازی باید خوب باشیم که این مسائل بستگی به خودمان دارد.

 

* از بنیاد‌کار چقدر شناخت دارید؟

- ما در اردوی راس‌الخیمه امارات با این تیم یک بازی انجام دادیم که آنها را شکست دادیم و اگر همانطور که در اردو با بنیادکار بازی کردیم بتوانیم در تاشکند هم همانگونه بازی کنیم و افکار کادر فنی را در زمین پیاده نماییم قطعا با نتیجه خوب از زمین بیرون می‌آییم.

 

* از بازی روز سه‌شنبه مقابل بنیاد‌کار پیش‌بینی داری؟

- نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد اما اگر خدا بخواهد با امتیاز به تهران برمی‌گردیم.

فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها