کد خبر: ۳۰۰۱۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
بازی ایرانی- اسلامی «گمانه»: خلاقیت، رویاپردازی و هوش
به گزارش پایگاه 598، یک زمانی روپولی، راز جنگل و حتی همین مار و پله و دیگر بازی های کارتی و مهره ای جزو بازی های لوکس بودند و «اسم و فامیل و نقطه بازی» جلویشان لنگ می انداختند. تا پیش از پیدا شدن سر و کله گیم های دستی و پلی استیشن و ... بازی های کارتی روی بورس بود و در هر خانه ای یکی از آنها پیدا می شد اما با پیشرفت تکنولوژی کم کم این بازی ها هم از سبد کالای خانوار حذف شدند!

گمانه یک بازی آنلاین بسیار جذاب و با گرافیک بالا است که به تازگی توسط گروهی از جوانان خوش ذوق کشورمان ساخته شده است.

این بازی با قوه تخیل، خلاقیت و شهود شما کار دارد. کارت‌های بازی تصاویر هنری بسیار زیبایی هستند که از ضرب‌المثل‌ها، داستان‌ها، وقایع و مفاهیم اسلامی و ایرانی گرفته شده‌اند. البته هر یک از تصاویر موضوعات متعددی را در هم آمیخته است و هر گوشه از تصویر تداعی‌گر موضوعی در ذهن بازیگر است.

بازیگر باید از این مفاهیم و همچنین از قوه خیال خود بهره‌ گیرد و روایتی جذاب، اما معماگونه بسازد و آن را به عنوان چالشی در برابر سایر بازیکنان قرار دهد. در این بازی با مسائل کاملا غیرمنتظره و بدیع مواجه می‌شوید که به تقویت مهارت‌های تصمیم‌گیری در شما نیز کمک خواهد کرد. از آنجا که این بازی مبتنی بر تصویر است، به سادگی زبان مشترکی را بین افراد با سلایق و رده‌های سنی مختلف برقرار می‌کند. این بازی را فقط یکبار امتحان کنید تا به بازی محبوب شما تبدیل شود!


آدرس صفحه بازی: gomaneh.ir




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها