کد خبر: ۳۰۰۳۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
تراکتورسازي اين هفته بايد در تبريز به مصاف الاهلي امارات برود و شکست مقابل نسف را با پيروزي در اين بازي از خاطر هوادارانش پاک کند.
به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی در مورد شکست مقابل نسف قارشی ازبکستان گفت: ما نیمه اول خیلی خوب کار کردیم اما نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم و این خیلی بد بود، ما می‌ توانستیم راحت نسف را ببریم ولی آن بازی دیگر تمام شده و الان به الاهلی فکر می‌ کنیم، انشاالله بتوانیم با یک بازی خوب و آبرومندانه 3 امتیاز را بگیریم.

او در مورد اینکه چقدر نسبت به حریف شناخت دارند ادامه داد: ما شناخت نسبی داریم اما فردا قرار است این تیم را آنالیز کنیم. اما هنگامی که در تعطیلات 50 روز لیگ به دبی رفته بودیم، بازی این تیم را از نزدیک نگاه کردیم. قطعا الاهلی تیم خوبی است که توانسته سهمیه بگیرد. اما ما هم در زمین خودمان بازی داریم و مطمئنا چهارشنبه هواداران تنهایمان نمی‌گذارند.

مدافع ملی‌پوش تراکتور در مورد اینکه می‌ توانند در هر دو جبهه یعنی لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر در لیگ در رده دوم جدول قرار داریم، ما محکم کار می‌ کنیم و حتما امسال هم سهمیه آسیایی را می‌ گیریم. درست است که پارسال در آسیا ناکام ماندیم اما به نظرم اگر همدل باشیم، گرچه صعود کردن از گروه و رفتن به مراحل بالاتر سخت است اما از پس این کار برمی آییم و می‌ توانیم هواداران را خوشحال کنیم.

گردانی در پایان افزود: نه تنها من بلکه همه بازیکنان برایشان تراکتورسازی از همه چیز مهمتر است ما سرمان را می‌ دهیم تا تیممان موفق باشد. امید همه بچه ها به خداست، انشاالله که بتوانیم مقابل الاهلی یک بازی خوب و منطقی انجام دهیم تا دل هوادارانمان را که همیشه پشتمان بودند و هر چه داریم از آنها داریم را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها