کد خبر: ۳۰۰۳۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
هادي نوروزي بازيکن پرسپوليس در ديدار با لخويا گل زيبايي روي پاس عالي طارمي زد و باهوش کار کرد.
به گزارش پایگاه 598،این بازیکن برای بازی با بنیادکار هم در تاشکند خودش را آماده کرده تا بتواند در این بازی هم برای پرسپولیس گل بزند. نوروزی در آستانه بازی با بنیادکار و قبل از سفر با ازبکیتان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

دوست دارم به تیم کمک کنم
من هیچوقت برای گل زدن کری نمی خوانم و همیشه تلاش کردم بتوانم برای تیمم موفق باشم حتی اگر گل نزنم دوست دارم در برد تیم شریک باشم.خداراشکر در بازی با لخویا گل زدم و با پاس خوب طارمی یک کار فوق العاده کردیم.امیدوارم در این بازی خوب کار کنیم و بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم. با برد در این بازی می توانیم به روزهای اوج برگردیم و با 6 امتیاز با خیال راحت تری در آسیا کار می کنیم.

اوضاع خیلی هم خوب نیست
فعلا در مورد مسائل مالی صحبت نمی کنم چون تیم به تمرکز نیاز دارد تا بتواند خوب کار کند و نتیجه بگیرد. ما باید روی بازی با بنیادکار تمرکز کنیم چون باید ناکامی در لیگ را جبران کنیم . امیدوارم بعد از اینکه ما مقابل بنیادکار نتیجه گرفتیم مشکلات حل شود و قبل از عیدمان خیال مان تا حدودی راحت شود. فقط بگویم اوضاع آنقدر هم که خیلی ها فکر می کنند خوب نیست.

حرف در مورد کادر فنی تمرکزمان را بهم می ریزد
متاسفانه در این مدت بعضی ها منتظر بودند تیم نتایج بدی بگیرد تا تغییر و تحولاتی درکادر فنی باشگاه شود. اما خداراشکر توانستیم به روزهای خوب مان برگردیم و می توانیم در بازی های آینده بهتر هم شویم.هر حرف و حدیثی در مورد تغییر و تحول در کادر فنی می تواند تیم ما را دچار مشکل کند.مطمئن باشید پرسپولیس اگر همینطور ادامه دهد می تواند در آسیا نتیجه بگیرد و ما فقط باید تمرکزمان را حفظ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها