کد خبر: ۳۰۰۳۶۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
حميد علي عسگر پيش از بازي با بنيادکار مصدوم شده و تا اين لحظه قرار شده همراه تيم به تاشکند نروند.

به گزارش پایگاه 598،این بازیکن که در بازی با لخویا در ترکیب حضور نداشت برابر بنیادکار هم غایب است و به خاطر مشکلات مالیاتی که برایش بوجود آمده ناراحت است. علی عسگر در مورد مشکلاتی که برایش پیش آمده به "ورزش سه" گفت:شرایط مالی که در باشگاه وجود دارد بازیکنان را خیلی اذیت کرده است. متاسفانه بادی 100میلیون توام مالیات بدهم. باشگاه 100میلیون مالیات من را نداده است و باید خودم بدهم. اما پولی که نگرفتم که بخواهم این مالیات را بپردازم و ممنوع المعامله و ممنوع الخروج شدم.پولی که نگرفتم و مالیات هم باید بدهم واقعا وضعیت عجیبی است.

او در مورد مصدومیتش هم گفت:هر وقت از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم ، مصدوم شدم. نمی دانم چه بگویم و واقعا له حمید خان چه بگویم. آقای درخشان هم تمام تلاشش را می کند تا تیم نتیجه بگیرد. متاسفانه مچ پایم پیچ خورد و نمی توانم همراه تیم در این بازی باشم. فکر کنم اگر مصدوم هم نمی شدم نمی توانستم به خاطر مشکلات مالیاتی از کشور خارج شوم.

او در مورد نارضایتی سایر بازیکنان از مسائل مالی و احتمال اعتصاب بازیکنان هم گفت: اصلا اینوط نیست که اعتصاب کنیم چون ما عاشق تیم هستیم و برای خوشحالی هواداران بازی می کنیم.اگر تا آخر فصل هم پول نگیریم اعتصاب نمی کنیم.از هواداران هم انتظار داریم هواداران بازیکنان هم درک کنند چون شرایط سختی داریم.

علی عسگر در خصوص بازی با بنیادکار هم صحبت کرد: این تیم قوی است و امیدوارم بچه ها بتوانند در این بازی امتیاز بگیرند. ما باید در آسیا نتیجه بگیریم تا ناکامی در لیگ را جبران کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها