کد خبر: ۳۰۰۳۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم صبا اعتقاد دارد که تيمش روند خوبي را در پيش گرفته و در دو بازي پيش رو با برد حريفانش را پشت سر خواهد گذاشت.
به گزارش پایگاه 598،جواد کاظمیان در این باره به "ورزش سه" گفت: اوضاع ما خیلی خوب است و من خودم از شرایط راضی هستم. مساوی برابر پرسپولیس هم به ما ثابت کرد که می‌ توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم. ما پرسپولیس را متوقف کردیم که 3 گل به لخویا زد و این ارزش کار ما را نشان می‌ دهد. بی تردید از این به بعد هم به این روندمان ادامه می‌ دهیم و من خیلی امیدوارم که بتوانیم راه‌آهن و استقلال‌خوزستان را از پیش رو برداریم.

او در مورد تعطیلات لیگ هم گفت: قطعا تعطیلی خوب نیست و ما روند خوبمان را از دست می‌ دهیم متاسفانه این موضوع دیگر در فوتبال ما به یک چیز عادی تبدیل شده است و ما عادت کرده ایم که بعد از چند هفته برگزاری لیگ چند هفته تعطیل شویم. شما ببینید تیم های اروپایی در لیگ قهرمانان و لیگ‌برترشان بازی می‌ کنند و هیچ اتفاقی هم نمی‌ افتد. اما در ایران تا می‌آییم روند تیم را شکل بدهیم، لیگ تعطیل می‌ شود.

جواد کاظمیان در مورد حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که خیلی ها آن را شکست ناپذیر می‌ دانند، هم گفت: برای چه نباید پرسپولیس بتواند بنیادکار را شکست بدهد؟ من خودم سال ها در تیم های عربی بازی کرده ام و تحقیقاتی روی تیم های آسیایی دارم. از نظر من تیم های عربی خیلی بهتر از تیم های ازبکستانی هستند. تیم های عربی فقط یک مشکل دارند و وقتی در هوای سرد به تهران می‌ آیند، کمی کارشان سخت می‌ شود. البته ما هم در سرمای ازبکستان هم کار سختی داریم ولی خیلی بعید است که پرسپولیس نتواند بنیادکار را شکست دهد.

او ادعا می‌ کند که بازی اول نباید پرسپولیس را گول بزند: من فکر می‌ کنم بازی اول در لیگ قهرمانان آسیا نباید پرسپولیس را گول بزند. من خودم زمانی که دنیزلی سرمربی پرسپولیس بود، همین شرایط را تجربه کردم. در بازی های اول همه تیم ها را شکست دادیم اما رفته رفته در بازی های برگشت نتایجمان افت کرد. پرسپولیس نباید مغرور شود و تا آخر باید با همین قدرت به کارش ادامه دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها