کد خبر: ۳۰۰۳۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه نساجي مازندران گفت: اگر تا 14 اسفند به تيم پول تزريق نشود از اين باشگاه خداحافظي مي‌کنم.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، صادق درودگر اظهار داشت: من با هدف رساندن نساجی به لیگ برتر به این باشگاه آمدم. اینکه با کمک مردم و مسئولان و بازیکنان کادر فنی تیم را به لیگ برتر بیاوریم تیم ما اکنون در رده دوم جدول است اما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداریم. مسئولان استانی و شهری باید به تیم کمک کنند و به تیم پول تزریق شود تا بازیکنان با روحیه مناسب به مصاف حریفان بروند.

وی ادامه داد: پرهام مالک باشگاه هم مثل همه صنعتگران دچار مشکلات اقتصادی شده و نتوانسته آنطور که دلش می‌خواهد و ما دلمان می‌خواهد کمک کند. آرامش فکری از کادر فنی و بازیکنان گرفته شده است. من دو هفته با مسئولان قائم‌شهر صحبت کرده‌ام، نامه داده‌ام و حتی با دکتر ربیعی فلاح استاندار محترم مازندران هم شخصاً صحبت کردم اما هیچ کدام از مسئولان کمکی به باشگاه نساجی نکردند. 6 ماه برای گرفتن یک تکه زمین دویدیم که باز هم بی‌نتیجه ماند.

درودگر تصریح کرد: اگر تا 14 اسفند‌ماه به تیم پول تزریق نشود من هم مجبورم از باشگاه جدا شوم و از نساجی می‌روم. پرهام قول داده که تا 14 اسفند به تیم کمک شود. اگر این اتفاق رخ ندهد عذرخواهی می‌کنم و از نساجی می‌روم. همانطور که علی کریمی گفت وقتی نمی‌توانی با ماندنت خدمت کنی بهتر است که با رفتنت خدمت کنی تا خیانت نکرده باشی. نساجی نیاز به حمایت دارد اما هیچ کدام از مسئولان به این تیم کمک نمی‌کنند.

وی افزود: مردم قائم‌شهر در روزهای اول به من می‌گفتند مسئولان نمی‌خواهند نساجی صعود کند من این حرف را باور نمی‌کردم اما اکنون فکر می‌کنم حق با مردم است. شهرداری اردبیل 5 میلیارد تومان به تیمش کمک کرده اما شهرداری قائم‌شهر یک ریال هم به تیم نساجی کمک نکرده است.

شهرداری ساری 10 میلیارد تومان به ورزشگاه متقی ساری کمک کرده اما مسئولان قائم‌شهر یک ریال هم به تیم نساجی کمک نکرده‌‌اند. من تا روز 14 اسفند در تهران می‌مانم و اگر به تیم پول تزریق نشود مجبورم از باشگاه جدا شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها