کد خبر: ۳۰۰۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۱ آذر ۱۳۹۰
نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی، در نقاط مرزی لبنان با فلسطین اشغالی، دست به تحركات بی سابقه زده و خودروها و تجهیزات جنگی خود را در امتداد مناطق مرزی به حركت درآورده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از جنوب لبنان، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه تحركات خود را در شهرك‌های صهیونیستی' المطله' و 'مسكاف عام' واقع در نقاط مرزی لبنان با فلسطین اشغالی به طور بی سابقه ای افزایش داده اند.

خبرنگار ایرنا از جنوب ادامه داد: سه ماشین جنگی 'هامر' این رژیم نیز وارد بخش لبنانی روستای مرزی' غجر' شده و به مراقبت و كنترل اوضاع مناطق پیرامون پرداختند.

تانك های این رژیم نیز در مناطق مقابل روستای های مرزی 'عدیسه' و 'حولا' مستقر شده اند.

برخی منابع خبری هم از درگیری كوماندوهای اسرائیلی با نظامیان ارتش لبنان در مرز 'طیبه' خبر دادند اما یك منبع نظامی در ارتش لبنان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا صحت این خبر را تایید نكرد.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی امروز علاوه بر پرواز بر فراز مناطق جنوب لبنان از جمله 'بیت جیبل' در آسمان بیروت و مناطق اطراف آن بویژه ضاحیه جنوبی بیروت كه محل سكونت شیعیان است، در ارتفاع پایین دیده شدند.

ارتش لبنان دیروز با انتشار اطلاعیه ای اعلام كرد، چهار فروند هوایپمای رژیم صهیونیستی، در آسمان روستای های مرزی 'كفر كلا'،'ناقوره' وسایر مناطق لبنان دیده شدند.

حدود ساعت 23 یكشنبه شب به وقت بیروت، یك موشك از منطقه القیسیة در نزدیكی مجدل سلم واقع در جنوب لبنان به سوی سرزمین های اشغالی پرتاب شد.

این موشك به دلایل نامعلومی، داخل منطقه 'حولا' در نزدیكی مرز فلسطین اشغالی در منزل فردی به نام 'عبد الله محمود' سقوط كرد كه منجر به مجروح شدن فردی 54 ساله در این منزل شد.

فرد مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

ارتش لبنان و نیروهای حافظ صلح سازمان ملل تحقیقات گسترده ای را در منطقه به منظور كشف ابعاد این حادثه آغاز كرده اند.

ارتش لبنان نیز با انتشار اطلاعیه‌ای صحت این خبر را تایید كرده است.

یونیفل نیز اعلام كرد كه اوضاع را تحت كنترل دارد.

هفته گذشته نیز گروههای سلفی وابسته به القاعده 5 موشك را شبانه به سمت سرزمین های اشغالی پرتاب كردند كه با واكنش فوری صهیونیست ها مواجه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها