کد خبر: ۳۰۰۷۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه برگزار مي گردد که هر چهار نماينده کشورمان در اين دو روز به ميدان خواهند رفت.
به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال پرسپولیس، نفت، تراکتورسازی و فولاد در این هفته برای بازی دوم خود در لیگ قهرمانان آسیا 2015 به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس در اندیشه تکرار موفقیت
در گروه A مسابقات پرسپولیسی ها در دومین بازی خود مهمان بنیادکار ازبکستان خواهند شد، سرخپوشان در حالی باید در سرمای تاشکند به میدان بروند که دیگر خیالشان بابت داشتن لباسهای گرم راحت است. آنها اولین بازی خود در لیگ قهرمانان با یک پیروزی دلچسب توانستند تیم متمول لخویا را با بازیکنان و مربی نامدار خود در پشت سر بگذارند. بنیادکار نیز در حالی مقابل پرسپولیسی ها قرار می گیرند که بازی اول خود را در عربستان و در برابر النصر با نتیجه یک بر یک با تساوی به پایان رساندند.

پرسپولیسی ها فردا در ساعت 16:30 در حالی بازی خود با بنیادکار برگزار می کنند که می خواهند با ادامه روند موفقیت اخیرشان، خود را در صدر این گروه حفظ کنند و بازی های خوب چندبازی اخیرشان را ادامه دهند. محسن بنگر، محمد نوری، گابریل و طارمی با توجه به حضور موثرشان در بازی های اخیر این تیم، امیدهای اصلی سرخپوشان خواهند بود. بازی دوم این گروه نیز بین تیم های لخویا قطر و النصر عربستان نیز در ساعت 18:45 برگزار می شود. در حال حاضر و پس از پایان هفته اول این مسابقات پرسپولیس ایران در صدر جدول قرار دارد و بنیادکار ازبکستان، النصر عربستان و لخویا قطر در رده های بعدی قرار دارند.

سه امتیاز، واجب تر از نان شب
در گروه B لیگ قهرمانان آسیا 2015 نیز دوم تیم ایرانی، یعنی نفت تهران باید به مصاف تیم پرمهره العین برود. نفتی ها در حالی با این تیم متمول اماراتی ها روبرو می شوند که بازی اول خود را در عین شایستگی و داشتن موقعیت های فراوان به پاختاکور ازبکستان واگذار کردند. نفت امید زیادی به بازی فردا دارد چرا که 3 امتیاز آن برای این تیم جهت کسب انگیزه برای حضور موفق در لیگ قهرمانان مهم است. نفتی ها بسیار امیدوار هستند که در بازی این تیم مقابل العین، به مانند بازی این تیم در پلی آف و در مقابل الجیش قطر، توسط هواداران فوتبال ایران حمایت شوند تا بتوانند موفقیت در مقابل این حریف نامدار را به فوتبال ایران هدیه دهند.

در طرف مقابل نیز العینی ها در حالی به سراغ نفت می آیند که در بازی اول خود و در خانه، مقابل الشباب عربستان با نتیجه تساوی بدون گل، متوقف شد. بازی روز سه شنبه نفت در مقابل العین در ساعت 18 و بازی دیگر این گروه یعنی الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان در ساعت 20:50 در عربستان برگزار می گردد. در حال حضر و بعد از باخت غیرقابل باوری که نفتی ها در مقابل حریف ازبکستانی خود به دست آوردند، در جدول رده بندی این گروه در رده آخر قرار دارند و بازی فردا از نظر کسب امتیاز برای این تیم از نان شب واجب تر است. در این گروه تیم پاختاکور در صدر جدول، تیم های العین امارات و الشباب عربستان نیز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

خانه تکانی در جدول
در گروه C لیگ قهرمانان آسیا 2015 نیز تیم فولاد خوزستان قرار دارد که باید روز چهارشنبه به میدان برود. فولادی ها که بازی اول خود را در خانه مقابل السد متوقف شدند باید در ازبکستان به مصاف لوکوموتیو تاشکند بروند، فولاد در حالی بازی اول خود در برابر السد را با نتیجه تساوی بدون گل تمام کرد که می توانست برنده این بازی باشد و حملات فراوانی را، خصوصا در نیمه اول روی دروازه حریف قطری خود تدارک دید، اما قضاوت داور کره ای این بازی، از ابتدا روی بازیکنان این تیم تاثیر منفی گذاشته بود و در نهایت نیز با اخراج یکی از بازیکنان این تیم در نیمه دوم، فولادی ها مجبور شدند چیزی در حدود یک چهارم این بازی سنگین را با یک یار کمتر در مقابل حریف خود باز کنند.

در بازی روز چهارشنبه که ساعت 13:30 به وقت تهران برگزار می شود، لوکوموتیو تاشنکد در حالی روبروی فولاد خوزستان قرار می گیرد که بازی اول خود را در عربستان با نتیجه سه بر یک مغلوب الهلال عربستان شد و آنها هم برای تکان دادن خود در جدول رده بندی این گروه احتیاج به سه امتیاز بازی با فولاد دارند. بازی دیگر این گروه در روز چهارشنبه بین دو تیم مدعی صعود یعنی السد قطر و الهلال عربستان در ساعت 19:15 و در قطر برگزار می شود.در حال حاضر در این گروه الهلال در صدر جدول قرار دارد و تیمهای فولاد خوزستان، السد قطر و لوکوموتیو تاشکند در رده های بعدی قرار دارند.

در هشت دقیقه، دنیا زیر و رو شد
اما چهارمین تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2015 یعنی تراکتورسازی تبریز، در روز چهارشنبه به مصاف الاهلی امارات می رود. تراکتورسازان که بازی اول را در ازبکستان و در مقابل نسف قاراشی با شکست پشت سر گذاشتند، این هفته با حمایت هواداران پرشورشان، امید فراوانی به کسب اولین سه امتیاز و پیروزی در مقابل الاهلی امارات دارند. تونی اولیویرا که در ابتدای حضور سه باره خود در این تیم با دو پیروزی پیاپی در لیگ برتر ایران کار خود را آغاز کرده بود، در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، با وجود اینکه از حریف ازبک خود جلو بود ناگهان در 8 دقیقه همه چیز به هم ریخت و بازی برده این تیم به یک شکست دو بر یک تبدیل شد.

سرخپوشان تبریزی در روز چهارشنبه و ساعت 16 در مقابل حریف اماراتی خود قرار می گیرد، بازی دوم گروه D نیز بین تیم های الاهلی عربستان و نسف قاراشی ازبکستان در 20:45 و در عربستان برگزار می گردد. لازم به ذکر است در هفته اول رقابتها دیدار دوم این گروه بین دو الاهلی این گروه، در خانه اماراتی ها با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید. در این گروه نسف قاراشی در رده اول و الاهلی عربستان، الاهلی امارات و تراکتورسازی تبریز نیز در رده های بعدی قرار دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها