کد خبر: ۳۰۰۷۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
امير عابديني عضو هيات رئيسه سازمان ليگ تاکيد کرد، شرکت تامين کننده تبليغات کنار زمين که اسپانسري ليگ را برعهده دارد، بايد اصل ضمانت نامه بانکي خود را به فدراسيون تحويل دهد.
به گزارش "ورزش سه"، عابدینی درباره ضمانت نامه بانکی مجری تبلیغات محیطی گفت: براساس آنچه که توافق شده آنها باید عین ضمانت نامه بانکی را به فدراسیون تحویل بدهند.

به گفته عابدینی ضمانت نامه 60 میلیارد تومانی این شرکت، نامه ای از بانک بوده که برای سازمان لیگ قابل قبول نیست و باید اصل ضمانت نامه بانکی تحویل بشود.

امیر عابدینی مدیرعامل سابق پرسپولیس عقیده دارد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با وجود همه اخبار منفی به فروش خواهند رفت. عابدینی می‌ گوید مهم این است که به هر حال این مساله قانونمند پیش می‌ رود، ارائه مجلس در ارائه بودجه امسال هم بر این استوار است که این تیم های ورزشی باید به بخش خصوصی محول شود و تصدی گری دولت باید به حداقل برسد. اراده مهم است و دولت آقای روحانی این اراده را نشان داده است.

وی ادامه داد: باید راهکارهایی برای فروش استقلال و پرسپولیس پیدا شوند و موانع را تا آخر سال بردارند. پیام من به همه دوستانی که نمی‌ خواهند استقلال و پرسپولیس را واگذار کنند، این است که در این مملکت نمی‌ شود جلوی قانون ایستاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها