کد خبر: ۳۰۰۷۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
رئال مادريد شب گذشته در زمين خود نتوانست برابر ويارئال پيروز شود و با تساوي 1-1 مقابل اين تيم، دو امتياز حساس را از دست داد.
به گزارش "ورزش سه"، از دست دادن این دو امتیاز ممکن است در نهایت باعث شود تا رئال مادرید قهرمانی را به بارسلونا واگذار کند چرا که این دو تیم سه هفته دیگر در نوکمپ باید به مصاف هم بروند و در صورتیکه تا آن روز نیز اختلاف دو تیم دو امتیاز باشد، بارسلونا با یک پیروزی می تواند خود را بالاتر از رئال مادرید در جدول لالیگا ببیند.



دو نشریه مهم کاتالونیا یعنی اسپورت و موندو دپورتیوو، نتوانستند شادی خود از تساوی شب گذشته رئال را پنهان کنند. بارسا که هفته گذشته در زمین خود با شکست مقابل مالاگا، موجی از ناامیدی را در کاتالونیا موجب شده بود، حالا با این تساوی رئال مادرید، به قهرمانی امیدوارتر از گذشته شد.

موندو دپورتیوو با تیتر، زیردریایی زرد، به کهکشان رئال نیش زد، نسبت به نتیجه تساوی شب گذشته رئال واکنش نشان داده است. در بخش دیگری از این روزنامه می خوانیم :" رئال در مقابل ویارئالی که با بازیکنان ذخیره خود وارد بازی شده بود، نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 کسب کند. کریستیانو ابتدا با یک پنالتی رئال را پیش انداخت اما ضربه جرارد کار را به تساوی کشاند."

اسپورت نیز با این تیتر در مورد بازی شب گذشته رئال مادرید واکنش نشان داده است :" رئال مقابل ویارئال مساوی کرد...متشکریم." اسپورت نیز به بازی احساسی و بدون منطق رئال در نیمه دوم اشاره کرده و از دست رفتن این دو امتیاز مهم را در سرنوشت قهرمانی لالیگا موثر دانسته است. به اعتقاد اسپورت، رئال تردیدهای بزرگی را در نبرد برای قهرمانی به جای گذاشت. اینکه کهکشانی ها نتوانستند از فشاری که بارسا به واسطه برد 3-1 روز شنبه مقابل گرانادا به این تیم وارد کرده بود به سلامت خارج شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها