کد خبر: ۳۰۰۷۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۸     ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
مديرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از نتايج ضعيف فوتبال بانوان اين باشگاه گفت: من راضي به تيم‌داري نبودم چراکه نمي‌خواستم کاري را نصف و نيمه انجام دهم. بانوان ما ضعيف کار کردند.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، بهرام افشارزاده درباره انصراف تیم فوتبال بانوان از لیگ برتر گفت: ما واقعا نمی‌توانیم. خیلی سخت است چراکه در شرایط مالی بسیار بدی قرار داریم و هزینه‌ها هم بالاست.

وی در پاسخ به این سوال که یکی دو هفته تا پایان لیگ باقی نمانده نمی‌توانستیم این مسابقات را برگزار کنیم یا فدراسیون کمکی به شما نمی‌کند اظهار داشت: همین یکی دو مسابقه هم برای ما هزینه بسیار زیادی دارد. از طرفی فدراسیون قول داد اما هیچ کاری نکرد. من اصلا راضی نبودم استقلال امسال در لیگ شرکت کند چراکه نمی‌خواهم کاری را نصفه انجام دهم. تیم بانوان ما بسیار ضعیف عمل کرد و غلامی سرپرست تیم هم نتوانست آن را اداره کند. به غلامی گفتم این کار شدنی نیست. وقتی کارها روی اصول و قاعده نباشد همین اتفاق می‌افتد.

تیم فوتبال بانوان استقلال امروز انصرافش را از ادامه مسابقات لیگ برتر اعلام کرد. این تیم در حالی هفته قبل مقابل ارومیه حاضر نشد فردا هم با ملوان بندر انزلی بازی نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها