کد خبر: ۳۰۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
يک منبع امنيتي در استان صلاح الدين از ورود نيروهاي عراقي به شهر مهم قادسيه در شمال تکريت و کشته و زخمي شدن ده ها تروريست داعشي خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام، اين منبع نظامي عراقي به "سومريه نيوز" (alsumaria) گفت: امروز ارتش عراق با کمک نيروهاي داوطلب مردمي وارد قادسيه در شمال شهر تکريت شدند و کنترل برخي از مناطق آن را به دست گرفتند.

وي افزود: در اين درگيري ها ده ها تروريست داعشي از جمله چند تک تيرانداز و تبعه عربي کشته و شماري نيز زخمي شدند.

اين منبع خبري که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به اين که در اين درگيري ها 8 نفر از نيروهاي داوطلب مردمي نيز کشته و 42 نفر ديگر هم زخمي شدند، گفت: نيروهاي عراقي تاکنون حدود 100 بمب را در اطراف شهر الدور و راه هاي منتهي به اين شهر، خنثي کرده اند.

به گفته اين منبع، درگيري هاي شديدي بين نيروهاي عراقي و عناصر تروريستي داعش در نزديکي مجتمع مسکوني الدور در جنوب اين شهر (25 کيلومتري جنوب شرق تکريت)، روي داده است.

نيروهاي عراقي پيشتر با حمله به ورودي جنوبي شهر تکريت، دانشکده وابسته به پليس شهر صالح الدين را آزاد کردند.

خبرنگار "العالم" در تکريت نيز از انهدام 12 خودرو تروريست هاي داعش و کشته شدن سرنشينان آن در حمله هوايي ارتش عراق در شمال شرق سامرا خبر داد.

تلويزيون عراق نيز صبح امروز با اعلام اين که نيروي هوايي و توپخانه ارتش مواضع تروريست هاي داعش در الدور و تکريت را هدف قرار داده و خسارت سنگيني به آنها وارد کردند، از پيشروي نيروهاي عراق در 5 محور به سوي مناطق الدور، العلم و تکريت در استان صلاح الدين خبر داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها