کد خبر: ۳۰۰۹۲۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
تهيه‌کننده «دردسرهاي عظيم ۲» از اينکه نويسنده شروع به نگارش قسمت اول کرده است سخن گفت و اينکه سريال در ادامه داستان سري قبل است و اين بار با دردسرهاي ازدواج دو شخصيت آن شروع مي شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانی فیلم، مهران مهام درباره ساخت سري دوم سريال «دردسرهاي عظيم» گفت: پيش از اين طرح اوليه اين سريال به گروه شبکه سوم سيما ارايه شد و قرار شد اصلاحاتي در آن انجام شود.

وي درباره اين سريال و داستان آن اظهار کرد: اين سريال به نويسندگي عليرضا کاظمي پور و کارگرداني برزو نيک نژاد توليد مي شود و کاظمي پور هم اکنون مشغول نگارش قسمت اول آن است.

تهيه کننده سريال «دردسرهاي عظيم» درباره داستان اين سريال توضح داد: اين اثر در ادامه سري اول کار قرار دارد و داستان با مراسم ازدواج لطيف و بهار آغاز مي شود و درواقع «دردسرهاي عظيم ۲» با دردسرها و مشکلاتي که اين دو براي گرفتن مراسم عروسي و ازدواج خود دارند شروع مي شود.

مهام با اشاره به باکس زماني که براي پخش سريال در نظر گرفته است، گفت: «دردسرهاي عظيم ۲» هم اکنون در پيش توليد قرار دارد و هدفمان اين است که آن را براي پخش در ماه مبارک رمضان آماده کنيم.

وي درباره مضامين سريال با توجه به پخش رمضاني آن گفت: سريال در همان فضاي شرين و موقعيت هاي طنز پيش مي رود ولي به دليل پخش آن در ماه رمضان بخش هايي با موضوعات معارفي و تربيتي در فضاي خانوادگي اين اثر ديده شده است.

مهام همچنين درباره زمان توليد و بازيگران سريال يادآور شد: بازيگران قبلي در اين کار هم ثابت هستند و ما به چهار بازيگر اصلي جديد نياز داريم.

مهران مهام پيش از اين خبر داده بود که سريال «ماه و مه» را در ماه رمضان روي آنتن خواهد برد و حالا قرار است سري دوم «دردسرهاي عظيم» که پيش از اين از شبکه سوم سيما پخش شد، توليد شود.

مهدي هاشمي، جواد عزتي، مهران رجبي، مريم سعادت، پرستو گلستاني، شهين تسليمي و الناز حبيبي از جمله بازيگران اين سريال بودند که به کارگرداني برزو نيک نژاد ساخته شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
فرشته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
خیلی قشنگه ممنون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها