کد خبر: ۳۰۱۰۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
وينگو بگوويچ سرمربي مس رفسنجان معتقد است که در چند ديدار اخير اين تيم در نيم فصل دوم شانس با مس همراه نبوده و توپ هايشان به گل نمي‌ رفته است.

به گزارش پایگاه 598،بگوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: هیچ اتفاقی برای مس نیفتاده است، بازیکنان ما مثل همیشه خیلی خوب بازی می‌ کنند و با هم متعهد هستند اما باید دانیم که الان نیم فصل دوم است و همیشه در همه لیگ ها نیم فصل دوم خیلی سخت تر از نیم فصل اول دنبال می‌ شود. من احساس می‌ کنم اتفاقاتی که در زمان مربیگری من در داماش افتاده بود، الان هم دوباره دارد تکرار می‌شود.

او ادامه داد: البته باید بگویم که بعد از آنکه تیم فولاد یزد ما را شکست داد، سه بازیکن از تیم ما مصدوم شد و به هر حال ما روی آنها حساب کرده بودیم. البته من فکر می‌ کنم در فوتبال شانس هم خیلی موثر است و در چند بازی اخیر شانس با مس رفسنجان همراه نبوده که توپ های ما در گل نمی‌ رود.

وی افزود: اگر خیلی بخواهم در مورد داوری صادقانه صحبت کنم باید بگویم که اگر مس آن نتیجه طلایی همیشه را به دست نیاورده به خاطر این است که داورها اشتباهات زیادی دارند و مثلا پنالتی را برای ما نمی‌ گیرند که این مساله در ادامه روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌ گذارد و آنها نمی‌توانند کار همیشگی شان را انجام بدهند.

بگوویچ در پایان می‌ گوید: ما همه تلاش خودمان را می‌ کنیم تا دوباره به لیگ برگردیم و بتوانیم مس را صدرنشین کنیم بعد از آخرین بازی ای که ما نتیجه را واگذار کردیم در رختکن به بازیکنانم گفتم که فکر نکنید که صدرنشینی و صعود به لیگ‌برتر کار ساده ای است. برای آنکه به این مهم دست پیدا کنیم باید خیلی تلاش کنیم. فوتبال رفسنجان در حال پیشرفت است و مردم این شهر خیلی علاقمند به این فوتبال هستند، امیدوارم که دوباره شانس به ما رو بیاورد و بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها