کد خبر: ۳۰۱۳۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز چهارشنبه پیگیری می‌شود و تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتور سازی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفانش می‌روند.
به گزارش پایگاه 598، تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی 2 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا به دیدار حریفانشان از ازبکستان و قطر می‌روند.

*فولاد خوزستان - لوکوموتیو تاشکند/جدال فولاد و لوکوموتیو برای بقا در آسیا

تیم فولاد خوزستان پس از تساوی خانگی مقابل تیم السد برای دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا راهی ازبکستان شده است تا در مقابل تیم لوکوموتیو قرار بگیرد.

فولادی‌ها در اولین بازی خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با وجود 10 نفره شدن یک تساوی از حریف خود دریافت کردند البته نکته قابل توجه این است که قضاوت داوری در این دیدار به ضرر تیم فولاد بود و این موضوع باعث شد که سرمربی این تیم از داور کره‌ای مسابقه به شدت انتقاد کنند.

همچنین تیم فولاد در اولین دیدار خود مهدی بدرلو را به دلیل محرومیت و اخراج از دست داد به همین خاطر این بازیکن نمی‌تواند تیم خود را در دیدار مقابل لوکوموتیو همراهی کند. از طرفی دیگر ارشاد یوسفی دروازه بان دوم این تیم هم به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانست همراه تیمش راهی ازبکستان شود.

مشکل بزرگتر فولاد ازبکستان هوای سرد آنجا خواهد بود چرا که فولادی‌ها قرار است از گرم‌ترین شرایط ایران به ازبکستان بروند و باید سرمای طاقت فرسای تاشکند را تحمل کنند و بتوانند با وجود سرما در مقابل حریف مقابله کنند.

تیم لوکوموتیو حریف فولاد در بازی اول مقابل الاهلال عربستان 3 بر یک شکست خورد و می‌خواهد که در این بازی خانگی ناکامی‌اش را جبران کند. همچنین اسکوچیچ نیز نمی‌خواهد که در دومین بازی خود امتیاز از دست بدهد چرا که اگر فولاد بتواند در ازبکستان 3 امتیاز کسب کند امیدوارانه ترکیب قهرمانان آسیا را در مسابقات دنبال خواهد کرد. به همین خاطر اسکوچیچ و شاگردان او در صدد هستند تا بتوانند برنده از میدان خارج شوند و جایگاهشان را در گروه خود بهتر کنند.

*تراکتور سازی تبریز - الاهلی امارات/سرخ پوشان تبریزی به دنبال جبران ناکامی با چاشنی شکست عربی

تیم فوتبال تراکتور سازی در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا توانست بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارد، اما این تیم نتیجه را 2 بر یک به نسف قارشی واگذار کرد و شکست خورد.

قرار است سرخ پوشان تبریزی روز چهارشنبه اولین بازی خانگی خود را مقابل الاهی امارات انجام دهند و همان طور که مسئولان این تیم ابراز امیدواری کرده و عنوان داشته‌اند غیرت بازیکنان تیمشان می‌تواند بر پول و امکانات حریف غلبه کند، البته نکته قابل توجه این  است که تراکتور سازی با وجود هواداران پر شور خود می‌توانند در بازی خانگی خود از حضور این هوادارن نیز بهره لازم ببرد و پیروز میدان شود.

تونی اولیویرا نیز تلاش می‌کند تا بتواند اولین برد آسیایی را کسب کند تا تراکتور سازی به صعود خود امیدوار شود.

تیم الاهی امارات وضعیت خوبی در لیگ این کشور ندارد و در بازی اول خود در مقابل الاهلی عربستان نیز به تساوی 3-3 دست پیدا کرده است به همین خاطر تیم الاهی امارات تیم مقتدری به نظر نمی‌رسد و از آ‌ن طرف هم تیم تراکتور سازی در رده دوم لیگ برتر ایران قرار دارد و شرایطش به نسبت بهتر از حریف خود است.

تونی اولیویرا و شاگردانش در صدد هستند تا شکست قبلی خود را جبران کنند و بتوانند به جایگاه خوبی در گروهشان دست پیدا کنند.

باشگاه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها