کد خبر: ۳۰۱۴۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پرسپوليس در حالي توانست روز گذشته بنيادکار را در ازبکستان شکست دهد که پيش از اين فقط ذوب‌آهن موفق شده بود، اين تيم را شکست بدهد.
منصور ابراهیم‌زاده سرمربی ذوب‌آهن در آن سال در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: تا آن زمانی که ما بتوانیم بنیادکار را در ازبکستان شکست بدهیم، هیچ تیمی موفق نشده بود در تاشکند تیم های ازبکستانی را شکست بدهد. البته سپاهان یک بار نسف قارشی را شکست داده بود اما این تیم در شهر تاشکند نبود. در آن سال ذوب‌آهن تیم فوق العاده ای داشت و ما توانسته بودیم نتایج خوبی بگیریم که یکی از آنها هم پیروزی برابر بنیادکار بود.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم های ایرانی موفق نمی‌ شوند ازبکستانی ها را شکست بدهند هم گفت: یک دلیل آن این است که استادیوم تاشکند تماشاگرانش خیلی نزدیک هم هستند و آنها به خوبی به تیم حریف فشار می‌ آورند. دلیل دیگر هم این است که در سفر به ازبکستان حاشیه های زیادی درست می‌ شود و تمرکز بازیکنان برای بازی به هم می‌ ریزد.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن از بازی پرسپولیس راضی است: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و مهمترین دلیل پیروزی این تیم این بود که تا دقیقه آخر تمرکزش را از دست نداد. این خیلی نکته مهمی است و شما دیدید که هر چقدر بنیادکار حمله کرد، پرسپولیس نظم تیمی اش را از دست نداد.

او ادامه داد: پرسپولیس طوری بازی کرد که تیم ازبکستانی مجبور شد فقط روی ارسال از جناحین حساب کند که خب طبیعتا با وجود مهره های بلندقدی مثل محسن بنگر و اومانیا کاری از پیش نبرد. این اوج هنر پرسپولیس بود و من فکر می‌ کنم این تیم به خوبی توانست بنیادکار را کنترل کند.

ابراهیم‌زاده اعتقاد دارد تیم های ایرانی می‌توانند به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند: من فقط در مورد پرسپولیس حرف نمی‌ زنم. تمام تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا همه می‌ توانند به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند. فقط باید برای این بازی ها تمرکز لازم را داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها