کد خبر: ۳۰۱۴۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پيشکسوت پرسپوليس در باره اين روزهاي پرسپوليس مي گويد: پرسپوليسي ها در شرايط فعلي، ما دهه شصتي ها را درک مي کنند و شبيه آن پرسپوليس بازي مي کنند.
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی فنونی زاده که از دو بازی این تیم در مقابل حریفان آسیایی راضی به نظر می آید در رابطه با سرخپوشان گفت: به نظر من شرایط این روزهای پرسپولیس بسیار شبیه دهه شصت شده است، وقتی دیدم بازیکنان برای بازی اخیر این تیم دچار مشکل شده اند خنده ام گرفت و گفتم از این نظر که شبیه ما شده اند خدا در نتیجه گیری هم عین همان پرسپولیس شوند که خدا را شکر دیدیم با گرفتن یک نتیجه ایده آل همه ما را خوشحال کردند.

فنونی زاده اضافه کرد: ما در این بازی در خطوط سه گانه موفق بودیم، درست است که در نیمه دوم دفاعی بودیم اما کاملا منطقی بود چذرا که در اینچنین بازی حساسی آن هم در خانه حریف و در شرایطی که یک گل از حریف خود جلو هستید بسیار غیرمنطقی است که بی گدار به آب بزنید و به فکر نتیجه نباشید.

وی در پایان گفت: علاوه بر تشکر از بازیکنان و کادر فنی که در این دو بازی گل کاشتند، باید از آقای نژادفلاح هم تشکر کنم که نتیجه اعتماد کردن به حمید درخشان را دارد می گیرید و حاصل این اعتماد ایشان و تلاش کادر فنی در حال حاضر خوشحال کردن هواداران است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها