کد خبر: ۳۰۱۴۹۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
باس دوست، مهاجم باشگاه ولفسبورگ که به نوعي پديده هفته هاي اخير بوندسليگا به حساب مي آيد، معتقد است که تقريبا نمي شود روي آقاي گلي او در اين فصل حساب زيادي باز کرد.
به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم سابق باشگاه هیرنفین هلند، تا بدینجای فصل 13 گل برای ولفسبورگ به ثمر رسانده و پس از آرین روبن (17 گل) و الکساندر مه یر (16 گل)، در رده سوم برترین گلزنان بوندسلیگا قرار دارد. البته اگر او در نیم فصل اول، می توانست بازی های بیشتری برای تیمش انجام دهد، شاید آمار گلزنی او بالاتر نیز می رفت.

او در نیم فصل اول تنها دو گل برای ولفسبورگ به ثمر رساند. باس دوست در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:" هر مهاجمی دوست دارد آقای گل بوندسلیگا شود اما تقریبا غیرممکن است در این فصل این عنوان به من برسد؛ وقتی در نیم فصل اول تنها توانستم دو گل به ثمر برسانم. شاید در 6 هفته آینده اوضاع تغییر کند اما کار دشواری است.
من پس از تعطیلات زمستانی به بایرن گل زدم و همین مساله اعتماد به نفس مرا بالاتر برد و به خودم گفتم که می توانم به هر تیم دیگری گل بزنم و این روند را ادامه بدهم. گلزنی همیشه اتفاقی خوشحال کننده است. می خواهم نشان دهم که مهاجم اول ولفسبورگ هستم و در خط حمله، انتخاب اول به حساب می آیم."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها