کد خبر: ۳۰۱۵۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
یک عضو شورای شهر کرمانشاه توسط مراجع قانونی بازداشت شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، یک عضو شورای شهر کرمانشاه توسط مراجع قانونی بازداشت شد؛ این در حالی است که یک عضو دیگر شورای شهر کرمانشاه مدتی قبل بازداشت و با وثیقه یک‌میلیارد ریالی موقتاً و برای بررسی بیشتر آزاد شد.
 
این خبر در خبرگزاری فارس استان کرمانشاه همان موقع انتشار یافت و ماجرای بازداشت این دو نفر از اعضای شورای شهر کرمانشاه در شرایطی رخ داده که مدارک دو شغله بودن این افراد محرز است.
 
موضوع دو شغله بودن اعضای شورای اسلامی شهر طبق قانون تخلف محسوب می‌شود و عواقب قانونی در پی دارد و در مورد این دو نفر  نیز مسئولان وزارت کشور طی نامه‌های جداگانه خطاب به استاندار کرمانشاه بررسی این وضعیت و صدور حکم قانونی در مورد تخلف این دو نفر شده است.
 
اخبار مربوط به دو شغله بودن این افراد و درخواست‌های مسئولان وزارت کشور نیز با ارائه مستندات در خبرگزاری فارس استان کرمانشاه منتشر شده که تا کنون اقدامی در این مورد صورت نگرفته است.
 
بر اساس این گزارش، مردم خواهان پاسخ‌گویی مسئولان مربوطه در این زمینه و اجرای قانون در مورد آنها هستند که شایسته است استاندار کرمانشاه بدون هرگونه چشم‌پوشی و تعلل بررسی لازم را در جلسه مربوطه نسبت به تخلف این دو نفر انجام دهد تا شورای اسلامی شهر فارغ از هرگونه حاشیه‌ای به‌سوی توسعه مسائل شهری و خدمت به شهروندان حرکت کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها