کد خبر: ۳۰۱۶۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
مهاجم تازه‌وارد استقلال گفت: «اگر مقابل تیم سابقم گل بزنم و جوگیر نشوم، خوشحالی نمی‌کنم.»

به گزارش پایگاه 598، میلاد سلیمان‌فلاح، باید در شروع دوباره لیگ برتر، مقابل تیم نیم‌فصل اول خود یعنی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد.

 

او در خصوص آخرین شرایط خودش و تیمش اظهار داشت: «شرایط تیم که عالی است و برای شروع بازی‌های لیگ بسیار امیدواریم. ما در نیم‌فصل دوم خیلی موفق بودیم و امتیازات مناسبی به دست آوردیم، حالا هم دنبال ادامه همین روند هستیم. شرایط خود من هم خیلی خوب است و انتظار این را داشتم که از همین ابتدای شروع، در ترکیب اصلی نباشم. استقلال تیم بزرگی است و رسیدن به ترکیب اصلی آن سخت اما من دست از تلاش برنمی‌دارم.»

 

سلیمان فلاح در خصوص دیدار این هفته استقلال مقابل تیم سابقش یعنی نفت مسجدسلیمان گفت: «این بازی برای من شرایط متفاوتی دارد. بازیکنان نفت به من زنگ می‌زنند و به شوخی با هم کری می‌خوانیم. فکر می‌کنم تیم نفت برای این بازی انگیزه بالایی دارد زیرا بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال است، پخش زنده هم دارد. همین مسئله انرژی و انگیزه بیشتری به بازیکنان نفت می‌دهد اما استقلال هم برای رسیدن به صدر جدول دنبال 3 امتیاز است. خود من در نیم‌فصل اول در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس بازی کردم و می‌دانم بازی در آزادی سخت است.»

 

مهاجم جدید استقلال افزود: «همیشه هدف من گلزنی است البته اول دنبال خوب و مثمر ثمر بودن هستم، بعد گلزنی. اگر مقابل نفت گل بزنم و جوگیر نشوم، خوشحالی نمی‌کنم.» (باخنده)

 

سلیمان‌فلاح در پاسخ به این سؤال که انتقاداتی نسبت به حضور تو در استقلال مطرح شده و آیا از حضور در جمع آبی‌پوشان پشیمان نشده‌ای؟ گفت: «این هم یک نظر است و قابل احترام. من می‌دانم فیکس شدن و جا افتادن در استقلال سخت و زمان‌بر است و البته به تصمیم مربی بستگی دارد. من اصلاً از حضور در استقلال پشیمان نیستم و شاید در هر تیم دیگری هم بودم و استقلال پیشنهاد می‌داد با سر می‌آمدم. انتقاد هم اگر سازنده باشد، من مخلص منتقدان هستم.»

 

این بازیکن در پایان به بیان نکته جالبی پرداخت: «برادر من هر شب چند ساعت کتاب می‌خواند و همواره به من می‌گفت اگر می‌خواهی خوب و زیبا صحبت کنی، کتاب بخوان. من هم این کار را انجام می‌دهم و هر شب کتاب می‌خوانم تا بتوانم بهتر صحبت کنم و جملات مناسب‌تری انتخاب کنم.»

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها