کد خبر: ۳۰۱۷۴۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
با عقد قرارداد فیلم سینمایی «روباه» به کارگردانی بهروز افخمی با سرگروه سینمایی فرهنگ این فیلم نیز به اکران‌های نوروزی پیوست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اکران ۴ فیلم سینمایی با عقد قراردادها با سرگروه‌ها مشخص شده بود که با عقد قرارداد تهیه کننده فیلم سینمایی «روباه» با گروه فرهنگ این فیلم هم به اکران نوروزی پیوست.

«محمدرضا فرجی» مدیرکل سینمای حرفه ای در این باره گفت: با پیوستن فیلم سینمایی «روباه» به ترکیب اکران نوروزی و نمایش عمومی این فیلم در گروه سینمایی فرهنگ، ترکیب اکران فیلم های نوروزی نهایی شد.

وی یادآور شد: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «استراحت مطلق» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی در گروه سینمایی قدس، «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی در گروه آفریقا، «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در گروه آزادی و «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی در گروه سینمایی استقلال نهایی شده و در ایام نوروز شاهد نمایش این فیلم ها خواهیم بود.

فرجی با اشاره به تنوع چیدمان فیلم های اکران نوروزی، اظهار امیدواری کرد که سینمای ایران با استقبال مخاطبان از آثار اکران نوروزی ۹۴، سال خوبی را آغاز کند.

بنابراین گزارش، «روباه» فیلمی درباره ترور دانشمندان هسته‌ای کشور است که توانست در جشنواره فیلم فجر نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها