کد خبر: ۳۰۱۷۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۰۱     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در برخی از کیوسک‌های روزنامه فروشی لباس به فروش می‌رسد، گفت: باید در زمینه ساماندهی کیوسک‌ها اقدامات لازم انجام شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز ؛ محمد حقانی در خصوص ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی در سطح شهر تهران گفت: در سال ۶۸ بیش از ۵ تا ۶ هزار کیوسک در سطح شهر تهران بود و این کیوسک‌ها ضمن ایجاد مزاحمت‌های محلی برخی اقدام به فروش اقلامی می‌کردند که در تقابل و سلامت و بهداشت مردم بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: حتی برخی قاچاق می‌فروختند، در آن زمان براساس ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به آن‌ها اخطار داده شد و تمامی این کیوسک‌ها بجز کیوسک‌های مطبوعاتی جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه از نظر جانمایی این کیوسک‌ها در سطح شهر نیاز به مطالعه دارند، گفت: در گذشته معمولاً کیوسک‌ها را در جاهایی قرار می‌دادند که در مسیر عبور مردم بود و در واقع یک امتیاز تجاری بیشتر از سایر جاها داشت و همچنین ایجاد سد معبر می‌کرد.

به گفته حقانی این کیوسک‌ها جمع‌آوری شد و فقط به تعدادی اجازه کار داده شد که یا گل‌فروشی کنند و یا مطبوعات بفروشند.

وی با تاکید بر اینکه در سطح شهر تهران شاهدیم که برخی از کیوسک‌های مطبوعاتی اقدام به فروش لباس می‌کنند، گفت: این برخلاف قرارداد اولیه آنها با شهرداری است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: باید کیوسک‌ها را ساماندهی کنیم و برای این کار باید مطالعات لازم انجام شود.

به گفته حقانی  پیگیری می‌کنیم تا ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی هرچه سریعتر در سطح شهر تهران انجام شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها