کد خبر: ۳۰۱۷۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۲۵     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر از ارائه وام ۳۰ میلیون تومانی مسکن‎مهر از ۱۶ اسفند امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اکونیوز ؛ " احمد اصغری‎مهرآبادی" در حاشیه افتتاح مسکن‎مهر گلستان اظهار کرد: تسهیلات مسکن‎مهر از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و این میزان تسهیلات از شنبه ۱۶ اسفندماه جاری اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: اجرای طرح‎های زیرساخت خدماتی مسکن‎مهر نظیر آب، برق، گاز و فاضلاب نیاز به ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که طی دو هفته گذشته یک‎هزار میلیارد تومان از سوی دولت تامین اعتبار شد.

۲۷۰ هزار واحد مسکن‎مهر ابتدای سال ۱۳۹۴ تحویل متقاضیان می‌شود
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن‎مهر بیان داشت: ۲۷۰ هزار واحد مسکن‎مهر تا پایان سه ماهه ابتدای سال ۱۳۹۴ با تامین آب و برق تحویل متقاضیان خواهد شد.
براساس این گزارش، ۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن‎مهر طی مراسمی با حضور احمد اصغری قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، رضا مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان، علی‎بخش رستمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان و برخی مقامات استانی و محلی تحویل متقاضیان شد.
واحدهای مسکن‎مهر در شهرستان‎های آزادشهر، آق‎قلا، بندرترکمن، علی‎آبادکتول، کردکوی، کلاله، گرگان، گنبدکاووس و مینودشت ساخته شد. ۴ هزار و ۱۰۳ مسکن‎مهر به صورت خودمالکی، ۵۴۸ تفاهم‎نامه سه‎جانبه و ۷۲۹ واحد تعاونی مسکن‎مهر هستند که هزینه‎های ساخت و بهره‎برداری واحدهای مسکن‎مهر بیش از یک‎هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال برآورد شده است.
با بهره‎برداری ۵ هزار و ۳۸۰ واحد مسکن‎مهر تاکنون ۳۱ هزار و ۶۵۶ واحد تحویل متقاضیان استان گلستان شده است. بیش از ۵۱ هزار واحد مسکن‎مهر در تعهد اداره کل راه و شهرسازی گلستان بوده است و تاکنون ۷۴ درصد از تعهدات این اداره کل محقق شد و مابقی واحدهای مسکن‎مهر تا پایان سال ۱۳۹۴ تحویل متقاضیان می‎شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها