کد خبر: ۳۰۱۷۹۶
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
تحلیلگر برجسته موسسه سرمایه گذاری کاپیتال مارکتس تاکید کرد که افزایش ناچیز نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا تاثیر زیادی بر قیمت جهانی طلا نخواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از طلا ؛ در حالی که بسیاری از کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست ژوئن نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این مساله تاثیر مهمی بر نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت، مارتین مورنبیلد تحلیلگر ارشد موسسه کاپیتال مارکتس پیش بینی کرد که فدرال رزرو در نهایت نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش وی در ادامه تاکید کرد: به نظر من فدرال رزرو نرخ بهره را تنها 0.25 درصد افزایش خواهد داد و این مساله تاثیر چندانی بر وضعیت اقتصادی آمریکا و ارزش دلار نخواهد داشت. بنابر این قیمت طلا نیز چندان تحت تاثیر افزایش نرخ بهره قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو چه معنایی خواهد داشت؟ آیا افزایش نرخ بهره به میزان 0.25 درصد تاثیر زیادی بر اقتصاد آمریکا و نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت؟ پاسخ من منفی است.

گفتنی است فدرال رزرو آمریکا در آخرین جلسه این بانک، آمادگی خود را بر افزایش نرخ بهره به صورت نشست به نشست اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها