کد خبر: ۳۰۱۸۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان جیرفت پس از اجرای مانور تاکتیکی در منطقه عمومی خیبر به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از جیرفت، رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس که با هدف افزایش توان رزمی و دفاعی بسیجیان شهرستان جیرفت برگزار شد با برنامه‌های مختلف تاکتیکی و نظامی، فرهنگی و آموزشی همراه بود و بسیجیان پس از دو روز برگزاری رزمایش با اجرای مانور تاخت در روز و پیروزی بر دشمنان فرضی به کار خود پایان دادند.

فرج‌الله عارفی نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در این رزمایش در جمع بسیجیان شهرستان جیرفت اظهار داشت: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی به مرحله‌ای رسیده است که خاکریز‌هایش در دفتر رئیس جمهور آمریکا هستند.

وی افزود: در حال حاضر چند کشوری که دچار ضعف و عقب‌ماندگی هستند و مورد نفرت تمام کشورها و مسلمانان قرار دارند با جمع‌آوری انسان‌های شرور و تقویت آن‌ها و تأمین منابع مالی این گروه مسلمانان را در بعضی مناطق به کشتن می‌دهند‌.

عارفی خاطرنشان کرد: رزمایشی که در خلیج فارس برگزار شد در واقع قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به تمام دنیا نشان داد و بسیاری از این قدرت‌های پوشالی و استکبار را وحشت زده کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام این موفقیت‌ها و اقتداری که در حوزه‌های مختلف کسب شده است، به واسطه شکر نعمت‌های الهی و ولایت‌فقیه است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد این اقتدار و عظمت در عرصه‌های نظامی و دفاعی هستیم.

وی ابراز داشت: اگر حول محور ولی‌فقیه حرکت کنیم و متحد باشیم، پیروز هستیم و توطئه‌های دشمن همواره شکست می‌خورد.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمامی تحریم‌های اقتصادی‌، فناوری، علمی و صنعتی غرب در همه عرصه‌ها از جمله صنایع دفاعی و اقتدار باز دارندگی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است.

وی بیان داشت: نیروهای متعهد و متخصص ایرانی با استفاده از روش‌های استاندارد بین‌المللی و همچنین شیوه‌های انحصاری‌، تولیدات متنوعی از تجهیزات سخت افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز دفاعی را عرضه کرده‌اند و در عرصه صنایع دفاعی ایران با اتکا به توانمندی‌های بومی توانسته‌اند، تجهیزات مهمی را طراحی و تولید کنند.

عارفی ابراز داشت: قدرت نظامی ایران به میزانی افزایش یافته است که عامل مهمی در بازدارندگی تحرکات دشمن محسوب می‌شود و اقتدار جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال افزایش است و دشمنان همواره بر آن تأکید دارند.

اسحاق توانایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت نیز در این رزمایش بزرگ اظهار داشت: این رزمایش با حضور 9 گردان به مدت دو روز  همزمان با سراسر کشور در منطقه خیبر شهرستان جیرفت برگزار شده است.

وی افزود: رزمایش دو روزه گردان بیت‌المقدس با هدف محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام برگزار شده است و در همین راستا در حمایت از پیامبر(ص) با نام محمد رسول‌الله آغاز شد و شامل چندین مرحله از جمله دفاع از کوی و برزن، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها، امداد و نجات و پدافند غیرعامل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان داشت: در این رزمایش ابعاد توانمندی نیروهای نظامی ما به خوبی به دشمنان معرفی شد تا آن‌ها بدانند که نمی‌توانند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران عرض اندام کنند.

توانایی تصریح کرد: اجرای تاکتیک‌های عملیاتی در این رزمایش به منظور ارتقای آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه ناحیه جیرفت است و ما طی این برنامه میزان آمادگی نفرات و تجهیزات جدید خود را در ابعاد مختلف مورد آزمایش و ارزیابی قرار دادیم.

به گزارش فارس، رزمایش دو روزه گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان جیرفت با حضور باشکوه، پرشور و چشمگیر بسیجیان ولایتمدار برگزار شد و بسیجیان شهر دارالولایه با اجرای تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، قابلیت و توانمندی خود را برای اجرای تصمیمات و برنامه‌های دفاعی و امنیتی به نمایش گذاشتند.

............................................


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها