کد خبر: ۳۰۱۹۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ عضو شوراي فني تيم ملي کشتي فرنگي گفت: متاسفانه برخي افراد که دل خوشي از رسول خادم ندارند، چوب لاي چرخ فدراسيون مي‌گذارند.
بهرام مشتاقي با گلايه از بي‌توجهي مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به مشکلات مالي و معنوي فدراسيون کشتي، اظهار داشت: تيم ملي کشتي فرنگي ايران پس از سال‌ها قهرمان جهان شد و تيم ملي آزاد نيز عنوان نايب قهرماني را به دست آورد، همچنين در بازي‌هاي آسيايي نيز کشتي ايران آبروداري کرد اما متاسفانه نگاه عادلانه‌اي به ورزش ملي ايران نمي‌شود.
وي ادامه داد: فدراسيون با حجم بالاي کار از جمله برگزاري 4 مسابقه مهم در يک ماه که آبروي کشتي و ورزش ايران را در جهان حفظ کرد، حمايت نمي‌شود تا در تنگنا و مشقت قرار گيرد.
قهرمان بازي‌هاي آسيايي 1974 تهران با بيان اين که نمي‌داند علت بي‌توجهي مسئولان وزارت ورزش و جوانان نسبت به کشتي چيست، خاطرنشان کرد: متاسفانه از ورزش‌هاي افتخارآفريني مانند تکواندو و وزنه‌برداري نيز حمايت نمي‌شود و با اين شرايط بايد منتظر يک شکست سنگين در المپيک برزيل باشيم.
مشتاقي با اشاره به اينکه از گودرزي به عنوان يک عضو جامعه کشتي انتظار بيشتري مي‌رفت، عنوان کرد: وزير ورزش و جوانان به عنوان پدر خانواده بايد با بزرگي اگر هم مشکلي هست برطرف کند و پدري کند اما متاسفانه اين چنين نيست.
بازيگر سريال پايتخت 3 گفت: بي‌انصافي به کشتي به آنجا رسيده است که 2 بار قرار ملاقات با ننادلالوويچ رئيس اتحاديه جهاني کشتي که ميهمان ما در ايران بود با رئيس جمهور به دلايلي که دوستان خود بهتر مي دانند، لغو مي‌شود و از سوي ديگر آقاي وزير ورزش ووقت دارد ميهمان فينال ليگ فوتبال هنرمندان باشد اما حاضر نمي‌شود در جام جهاني کشتي فرنگي به سالن بيايد و اين نشان مي‌دهد که مسائل فراتر از گفته‌هاي دوستان در مورد مشکلات مالي است. در نهايت کار به جايي مي‌رسد که انتظار براي استقبال از تيم قهرمان جهان نيز يک مطالبه غيرمنطقي خوانده مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها