کد خبر: ۳۰۲۰۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
سعيد آذري مديرعامل ذوب‌آهن اصفهان بعد از اظهارات مجيد جلالي مبني بر توهين هواداران اين تيم در اصفهان عنوان کرد که بهتر بود آقاي جلالي بعد از نتيجه ضعيف تيمش به جاي عنوان کردن اين حرف ها به رختکن ما مي‌ آمد و تبريک مي‌ گفت.
آذری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: خدا را شکر ذوب‌آهنی ها نه با مربی خاصی مشکل دارند نه با بازیکنی. آقای جلالی عنوان کرده که عده ای از پشت نیمکت خودشان به او توهین می‌ کردند و علیه اش شعار می‌ دادند. اما همانطور که همه می‌ دانند طبق قوانین سازمان لیگ نماینده فدراسیون و نیروی انتظامی اجازه حضور به هواداران میزبان در پشت دروازه تیم های میهمان نمی‌ دهند. بنابراین این احتمال وجود دارد که هوادار خود سایپا در آنجا بوده باشد و توهینی هم کرده باشد.

شاید او انتظارش را نداشت
دومین مطلبی که می‌ خواهم بگویم این است که با توجه به وجاهت اخلاقی ای که آقای جلالی دارد نه تنها در اصفهان بلکه در سایر شهرها هم به او هم توهینی نمی‌ شود بعد هم آدم از یک مربی توقع ندارد که بعداز باخت تیمش بیایددر مورد هوادار یک تیم چنین حرف هایی را بزند، به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد. شاید آقای جلالی از این که تیم ما اینقدر قوتبال بازی می‌ کرد و 4 گل خورده بودند جا خورده بود و انتظارش را نداشت. ما حتی 3 موقعیت گل هم داشتیم که به ثمر نرسید.

آقای معلم باید به ما احترام می‌ گذاشت
4 ماه پیش زمانی که ما در کرج به سایپا نتیجه را واگذار کردیم، پایان بازی من رفتم در رختکن این تیم به آقای جلالی دست دادم، تبریک گفتم بعد هم سرم را انداختم پایین و رفتم خانه. بهتر بود آقای جلالی به عنوان یک معلم به ما احترام می‌ گذاشت و می‌ آمد در رختکن به ما تبریک می‌ گفت.

خودم در استادیوم بودم
اگر من در استادیوم نیامده بودم و از خانه بازی را دیده بودم می‌ گفتم که من توهین هواداران را نشنیدم. من خودم در استادیوم بودم و از نزدیک بازی را تماشا کردم، با این وجود از آنالیز تیم که در میان هواداران تیم می‌نشیند و فیلم می‌ گیرد سوال کردم و او هم همین مساله را عنوان کرد که هیچ کس به آقای جلالی توهینی نکرده.

با جلالی حساب و کتاب نداریم
ما با آقای جلالی حساب و کتاب خاصی نداریم. هر کس که بازی ذوب‌آهن و سایپا را دیده می‌داند که ذوب‌آهن خیلی بهتر از سایپا بود. چطور آن زمان که سایپا 3 گل در کرج به فولادخوزستان زد هم به به و چه چه گفتند و بازیکن 16 ساله معرفی شد و جلالی بهترین مربی بود حالا که ما 4 گل زدیم همه چیز تغییر کرده است؟

هیچ وقت اجازه توهین نمی‌ دهم
اگر در استادیوم کسی به جلالی توهین کرده است، آقای جلالی چرا باید تمام مردم اصفهان را زیرسوال ببرد. در حالی که اصلا پشت دروازه تماشاچیان خود سایپا بودند. اصلا برای خود من قابل قبول نیست که تمام مردم اصفهان را زیر سوال ببریم، در استیل آذین، ذوب‌آهن و هر تیمی که بودم هیچ وقت اجازه توهین به کسی را ندادم. من فکر می‌ کنم که آقای جلالی توقع رویارویی با چنین فوتبالی نداشته و فشار شکست با 4 گل باعث شده که چنین صحبت هایی بکند.

آقای جلالی یادت هست
به قول فروید پدر روانشناسی نوین خداوند انسان را خلق کرد و انسان توجیه را! من رسانه ها را شاهد می‌ گیرم که ذوب‌آهن وقتی خطر سقوط داشت، وقتی ما یک ـ صفر باختیم، رفتم در رختکن حریف و به آنها تبریک گفتم یا همان سال 78 ـ77 که ذوب‌آهن 4 ـ صفر باخت، همان بازی معروف در اهواز که بعدها یک عالمه حاشیه در مورد عیسی آندوی و بقیه گفته شد، من با وجود اینکه ذوب‌آهن حقش باخت نبود و پیروزی آنها باعث شد استقلال قهرمان شود، با وجود آن همه توهینی که در اهواز به ما شده بود، من بعد از برد به رختکن رفتم و آقای جلالی را بغل کردم و به او تبریک گفتم، چطور آن روز آقای جلالی مردانگی کرد و خوب بود اما حالا که تیممان برده، بحث عوض شده؟

به خاطر توهین هوادار سایپا از جلالی عذرخواهی می‌کنم
روی هم رفته با توجه به اخلاق مدار بودن آقای جلالی و از آنجایی که من مطمئنم هواداران اصفهانی هیچ توهینی به او نکرده اند، چون هوادار سایپا در استادیوم ما به او توهین کرده به خاطر همین من از او عذرخواهی می‌ کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها