کد خبر: ۳۰۲۱۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
زن جوانی که اقدام به سرقت از خانم‌ها در مترو می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران، با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و حجم سفر‌های درون شهری و استفاده شهروندان از مترو جهت دسترسی به اماکن تجاری و بازار تهران و خرید نوروزی و به تبع آن حمل پول نقد توسط مسافران باعث شده تا سارقان و جیب برها همه ساله در این ایام خود را به اماکن پرتردد رسانده و اقدام به سرقت کنند.



در همین راستا و با توجه به سنوات گذشته و آمار‌های اخذ شده از سرقت‌های صورت گرفته در این دوره زمانی بلافاصله کمیسیون ویژه ای با همکاری مشترک پلیس مترو جهت جلوگیری از وقوع سرقت تشکیل و رسیدگی به موضوعات را در دستور کار خود قرار دادند.

ساعت 15، دهم اسفند ماه ماموران کلانتری پایانه غرب هنگام گشت زنی در ایستگاه آزادی متوجه ازدحام جمعیت و سر و صدای ایجاد شده از این جمعیت شدند، ماموران جهت بررسی موضوع نزدیک شدند که فردی به پلیس مراجعه کرد و گفت: زن جوانی که در بین جمعیت دستگیر شده، موقع سوار شدن به مترو دست در جیب من کرده و 30 هزار تومان پول به سرقت برده بود.

زن جوان که "مهناز" نام داشت ، توسط ماموران‌ خانم بازداشت و مورد بازرسی قرار گرفت که  از وی 3 عدد گوشی مسروقه و مبلغ یک میلیون 574 هزار  و 400 تومان وجه نقد،‌ تعداد دو عدد انگشتر حلقه طلا و تعدادی شارژ تلفن همراه کشف شد.

سرگرد علی طیبی رئیس کلانتری 209 پایانه غرب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در بازجویی از متهم مشخص گردید، وی از سارقان سابقه دار می‌باشد که پرونده‌ وی به همراه شاکی به منظور سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد که بنا بر دستور بازپرس ناحیه 5 تهران،‌ وی در خصوص کشف سایر سرقت‌هایش در اختیار کاراگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها