کد خبر: ۳۰۲۱۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
کارگر 38 ساله‌ای بالای اسکلت‌بندی ساختمان نیمه‌ساز مشغول جوشکاری بود که ناگهان به علت نامشخصی دچار برق‌گرفتگی و در ارتفاع 12 متری روی تیرآهن‌ها گرفتار شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از ایران، یک جوشکار که بالای اسکلت‌بندی یک ساختمان نیمه‌کاره دچار برق‌گرفتگی شده بود از ارتفاع 12 متری نجات یافت. این حادثه ساعت 10صبح به 125 اطلاع داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 62 و گروه امداد و نجات 5 به همراه یک دستگاه بالابر آتش‌نشانی به شادآباد و خیابان مختاری روانه شدند.


امیر معماریان مدیر عملیات منطقه 4 آتش‌نشانی تهران گفت: کارگر 38 ساله‌ای بالای اسکلت‌بندی ساختمان نیمه‌ساز مشغول جوشکاری بود که ناگهان به علت نامشخصی دچار برق‌گرفتگی و در ارتفاع 12 متری روی تیرآهن‌ها گرفتار شد.


وی با اشاره به اینکه هر لحظه احتمال داشت این مرد از بالای ساختمان به پایین سقوط کند، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شده و پس از قطع برق محل توسط عوامل اداره برق، با به کارگیری بالابر آتش‌نشانی این کارگر را به پایین ساختمان انتقال دادند.


معماریان در ادامه گفت: کارگر مصدوم به نام «دهدار-د» که از قسمت دست‌ها دچار سوختگی شدید شده بود بلافاصله با کمک امدادگران اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها