کد خبر: ۳۰۲۱۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۶ اسفند ۱۳۹۳
فردی که به صورت غیرمجاز به درمان بیماران از طریق فیزیوتراپی و ماساژ درمانی اقدام می‌کرد، در مرکز استان خراسان شمالی دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از باشگاه خبرنگاران ،در پی گزارش دریافتی مبنی بر اینکه فردی به صورت غیرمجاز به درمان بیمارن از طریق فیزیوتراپی و ماساژ درمانی اقدام می‌کند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

 

وی در ادامه بیان داشت: مأموران با تحقیقات و بررسی‌های لازم نسبت به صحت موضوع اقدام و فردی که به درمان بیمارانی که دچار دیسک کمر بوده‌اند اقدام می‌کرد را شناسایی کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم بابت درمان فیزیوتراپی و ماساژ درمانی، مبالغ زیادی را به صورت نقدی و یا با ارائه شماره حساب بانکی از بیمارن دریافت کرده است.

 

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان شمالی اظهار داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، متهم را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند که متهم بزه انتسابی خود را پذیرفته و اذعان داشت به مدت ۳ ماه است که نسبت به درمان فیزیوتراپی غیر مجاز اقدام و مبلغ ۲۰ تا ۵۰ هزار تومان از بیماران دریافت می‌کردم.

 

سرهنگ نامور خاطرنشان کرد: متهم به اتهام مداخله در امور پزشکی، نداشتن مجوز‌های لازم و توصیه‌های غلط پزشکی در امر پیشگیری و درمان، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها