کد خبر: ۳۰۲۲۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۷ اسفند ۱۳۹۳
جام جم/ زن رزمي‌کار براي ادب کردن مزاحم خياباني او را با ضربه‌هاي سهمگين، زمينگير کرد.

دو روز پيش زن رزمي کاري خانه اش را در حوالي سي متري جي ترک کرد تا براي خريد به فروشگاهي حوالي خانه اش برود. در ميانه راه متوجه مردي شد که سايه به سايه تعقيبش مي کند.

او چند بار مسيرش را تغيير داد، اما مرد مزاحم دست بردار نبود و همچنان سايه به سايه او حرکت مي کرد. زن جوان زماني که متوجه شد، مرد مزاحم دست بردار نيست تصميم گرفت او را تنبيه کند تا ديگر هوس مزاحمت به سرش نزند.

او يک بار ديگر مسيرش را تغيير داد، اما مرد مزاحم دست بردار نبود، به همين خاطر به طرف او حمله ور شد و با چند ضربه رزمي، پسر جوان را زمين گير کرد.

با صداي کمک خواهي مرد جوان، اهالي متوجه درگيري شده و با رساندن خود به محل درگيري او را نجات داده و مانع کتک خوردن پسر جوان شدند.

در همين زمان مرد کتک خورده قصد فرار داشت که زن جوان مانع اين کار او شد و در تماس با پليس موضوع را گزارش کرد. دقايقي بعد با حضور ماموران در محل حادثه، مرد مزاحم دستگير و همراه زن رزمي کار به کلانتري منتقل شد.

زن جوان در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: چند بار از متهم خواستم دست از مزاحمت هايش بردارد، اما او همچنان سايه به سايه من مي آمد و باعث عصبانيت من شد. من هم تصميم گرفتم درسي به او بدهم تا ديگر مزاحم کسي نشود.

مرد جوان نيز گفته هاي شاکي را تاييد کرد و گفت: اين زن درست مي گويد و هر چه کتک خوردم حقم بود.

در خانه يکي از اقوام مهمان بودم که روز حادثه آنجا را ترک کردم تا به خانه خودمان بروم. در ميانه راه زن جوان را ديدم و وسوسه شدم با او دوست شوم بنابراين تعقيبش کردم و مي خواستم شماره تلفنم را به او بدهم که آن زن کتک مفصلي به من زد و درسي به من داد تا ديگر مزاحم کسي نشوم.

متهم روز گذشته به شعبه چهارم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب ناحيه 34 تهران منتقل شد و به بازپرس عموزاد گفت: اشتباه کرده و از شاکي پرونده تقاضاي بخشش دارم. تصور نمي کردم به خاطر تعقيب کردن زن جوان کتک بخورم و راهي بازداشتگاه شوم.

براي متهم قرار قانوني صادر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها